אחרי לידה כמעט כל אחת לוקחת חופשה או רוצה לנוח תקופה. בכל זאת, ילד חדש יצא לאוויר העולם. אריאה אריגו האיטלקייה רק רצתה לחזור להתחרות. הסייפת בת ה-35 ילדה רק לפני חמישה חודשים תאומים בניתוח קיסרי והשבוע - באליפות העולם באיטליה - הוסיפה שתי מדליות לרזומה שלה, כולל אחת מזהב, שלשום (ראשון) בתחרות הקבוצתית.
לאריגו יש כבר 10 מדליות באליפויות עולם בסייף ב-14 השנים האחרונות והיא נחשבת לאחת הספורטאיות המוכרות והטובות בענף. כמובן שבשנה האחרונה, בשל ההיריון, כלל לא התאמנה או התחרתה באופן פעיל והייתה צריכה באליפות עצמה לעבור סיבובי מוקדמות בשל דירוגה הנמוך.
2 צפייה בגלריה
אריאנה אריגו סייפת
אריאנה אריגו סייפת
מי היה מאמין? אריגו
(צילום: AP Photo/Luca Bruno)
2 צפייה בגלריה
אריאנה אריגו סייפת
אריאנה אריגו סייפת
"לא פעם תהיתי מי גרם לי לעשות את זה". אריגו
(צילום: AP Photo/Luca Bruno)
"זו הייתה משימה כמעט בלתי אפשרית", אמרה אריגו, שזכתה עוד ביום רביעי שעבר במדליית הכסף בתחרות היחידים. "כל הרופאים שדיברתי איתם לפני חשבו שאני משוגעת, שזה לא יכול להיות. הרי לא עברתי לידה טבעית, אלא ניתוח קיסרי".
מאמן הנבחרת האיטלקית בסייף, סטפנו צ'ריוני, כינה את ההישג של מדליסטית הארד מאולימפיאדת טוקיו כדבר "משוגע". צ'רוני הוסיף כי "היא התאמנה הרבה ולא רצתה לפספס את האליפות הזו שהתקיימה 20 ק"מ מהבית שלה. זו אריאנה, אלופה אמיתית".
"לא פעם תהיתי מי גרם לי לעשות את זה", צחקה אריגו. "היה ממש קשה להתאושש מהלידה, מהניתוח הקיסרי, לחזור להתאמן, לרדת במשקל, ללכת לחדר כושר בבוקר כשאת אחרי שלוש שעות שינה".
כעת, היא מכוונת לאולימפיאדה הרביעית שלה בקריירה - בשנה הבאה בפריז. את הניצחון בתחרות הקבוצתית הקדישה ל"שני התכשיטים שלי", והצביעה על העגילים שלה הנושאים את האותיות M ו-S, שמסמלים את התינוקות שלה - מיראה וסטפנו, שנולדו ב-3 במרץ.