מנצ'סטר סיטי יכולה לצאת השנה עם שלושת התארים המרכזיים בידיה - ליגה, גביע וליגת האלופות. היא יכולה גם לזכות באחד, בשניים או באף אחד מהם. אלה יהיו השחקנים שיכריעו האם קבוצתו של גוורדיולה תסיים את העונה בהצלחה:
ארלינג הולאנד: כל המוסיף גורע. החלוץ הנורבגי הפנטסטי הצליח להתעלות על הציפיות ולכבוש בצרורות. 48 כיבושים ב-41 משחקים מתחילת העונה! זו כמות מטורפת שמזכירה את כריסטיאנו רונאלדו בימיו הטובים וההישג פי כמה גדול בהתחשב בעובדה שהחמיץ כמה שבועות בגלל פציעה. עוד כמה שנים כאלה ושיא השערים במועדון שקבע קון אגוארו בסכנה ממשית.
1 צפייה בגלריה
ארלינג הולאנד ברנרדו סילבה
ארלינג הולאנד ברנרדו סילבה
ארלינג הולאנד ברנרדו סילבה
(צילום: AP/Jon Super)
חוליאן אלברס: לפני המונדיאל הוא היה שחקן משני בסיטי. כיום, הוא התוסף לדלק. שחקן אינטליגנטי, חד ומהיר. 14 שערים מתחילת העונה לאיש שינהיג (קרוב לוודאי) את אלופת העולם ארגנטינה אחרי לאו מסי.
פיל פודן: האנגלי הצעיר סוף סוף הפך משחקן משלים לסופרסטאר ובעל מקום קבוע בקבוצה ובנבחרת הלאומית. 13 כיבושים ו-7 בישולים זה מכובד לכל הדעות.
קווין דה בריינה: נכון, הבלגי כבש רק 7 פעמים שזה פחות מהממוצע העונתי שלו. אבל 23 הבישולים שלו מוכיחים מי בעל הבית בסיטי. כשהוא בכושר הם מסוגלים לזכות בהכל - וכשלא, אתם מנחשים בטח את ההמשך.
רק בעוד חודש וקצת נדע אם הקבוצה בבעלות משפחת אל-מובארק הצליחה לתקוע יתד כקבוצה מובילה בכדורגל האנגלי והאירופי, או שמא נכונה לה עוד דרך ארוכה להגשמת היעד.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.