בעוד שבועיים תתחיל נבחרת ישראל את המסע שלה לקראת יורו 2024 במפגש המסקרן נגד נבחרת קוסובו. לצד זאת המצב בנבחרת רק נעשה יותר גרוע, לאור הסכסוך בין ערן זהבי למאמן הנבחרת אלון חזן על סוגיית החדר במלון שעוררה סערה בקרב אנשי הנבחרת כבר חודשים ארוכים. האם חזן יצליח להסתדר בלי הסוקרר?
מדי קמפיין מדינה שלמה מתפללת שסוף סוף נעלה לטורניר גדול, אבל משום מה זה אף פעם לא קורה.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
חזן נמצא כעת בסיטואציה בעייתית. מצד אחד הוא רוצה בהצלחת הנבחרת ומוכן לעשות הכל למענה, אך מצד שני מתעוררת בעיה נוספת ושמה זהבי. אחד השחקנים הגדולים, שיאן הכיבושים של הנבחרת בשנים האחרונות נמצא מחוץ לקמפיין, בעקבות הסכסוך שנוצר בינו לבין המאמן והמנהל המקצועי יוסי בניון.
אולי הגיע השעה לנטרל את רעשי הרקע שמזיקים לכדורגל הישראלי ולהתעסק במה שחשוב באמת. זאת תהיה הזדמנות בלתי חוזרת מבחינת הנבחרת שלנו לעשות היסטוריה ולהעפיל בפעם הראשונה ליורו. בטורניר הנוכחי, מאלה הקודמים, מתמודדות בבית הישראלי יריבות שוות ערך בסדר גודל של ישראל. ואולי הפעם תהיה לנו הזדמנות לעקוץ ולהעלות על חשבונם של היריבות הנוספות.
מי שיגיע בכושר פנטסטי כמובן מנור סולומון, שלוהט במדי פולהאם עם חמישה שערים רצופים. ללא ספק, סולומון הוא הבורג המשמעותי בסגל של חזן.
עוד לגיונר בכיר שנמצא בכושר אדיר העונה הוא ליאל עבדה, שממשיך להביא לנו הרבה כבוד מעבר לים במדי סלטיק, עם תשעה כיבושים בעשרים ושישה משחקי ליגה.האחרון ברשימת הלגיונרים שיגיעו הוא אוסקר גלוך, ילד הפלא הישראלי בן ה-18 שהפך לאחד השמות הכי מדובר בקרב הצעירים באירופה. אוסקר, שמשחק ברד בול זלצבורג, אחד המועדונים המפוארים בשנים האחרונות שהצמיח שחקנים שהפכו לכוכבי כדורגל – ונראה שאוסטריה היא רק התחנה הראשונה שלו ביבשת לקראת הדבר הגדול הבא.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.