הטניסאי הטוב בעולם בדרך ארצה? נובאק ג'וקוביץ', אחד הספורטאים הגדולים והמוכרים כיום על הגלובוס, צפוי להשתתף בטורניר "ווטרג'ן", כחלק מסבב ATP250, שיתקיים ב"אסקפו" תל אביב בין ה-26 בספטמבר ל-1 באוקטובר.
ג'וקוביץ' בן ה-35 אחד הטניסאים הטובים אי פעם. יש לו 21 תארי גרנד סלאם, מדליית ארד אולימפית בבייג'ינג 2008 וזכייה אחת בגביע דייויס עם נבחרת סרביה. רק לאחרונה זכה בווימבלדון, כשניצח בארבע מערכות את ניק קיריוס, אבל לא ייטול חלק באליפות ארה"ב, שיצאה היום לדרך, בשל סירובו להתחסן נגד קורונה.
4 צפייה בגלריה
ג'וקוביץ'
ג'וקוביץ'
אחד הגדולים בהיסטוריה. ג'וקוביץ'
(צילום: gettyimages)
4 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי
נובאק ג'וקוביץ' טניסאי סרבי
עם גביע ווימבלדון האחרון
(צילום: גטי אימג'ס)
ג'וקוביץ' לא יהיה הכוכב הגדול היחידי שאמור לנחות בארץ. גם אסלן קארצב, דייגו שוורצמן הארגנטינאי, מארין צ'יליץ' הקרואטי ודומיניק ת'ים האוסטרי - שמות ענקיים לא פחות - אמורים להגיע לכאן.
לפחות על-פי התכנון, גם השחקנים הבאים אמורים ליטול חלק בטורניר הנוצץ, בטח לחובבי הטניס בארץ: בוטיץ' ואן דה זנדשולפ (הולנד), קארן חצ'אנוב (רוסיה), מקסים קרסי (צרפת), טומי פול (ארה"ב), אלכס מולקאן (סלובקיה), אלברט ראמוס-וינולאס (ספרד), אדריאן מנארינו (צרפת), טאלון גריסקפור (הולנד), אלכסנדר בובליק (קזחסטן), אמיל רוסבורי (פינלנד), סבסטיאן קורדה (ארה"ב), ארתור רינדרקנך (צרפת) וז'ואו סוזה (פורטוגל).
4 צפייה בגלריה
דומיניק תים
דומיניק תים
עוד כוכב נוצץ. תים
(צילום: AFP)

מסרב בעקשנות להתחסן נגד קורונה

ג'וקוביץ' יגיע ארצה, למרות שמסרב בעקשנות להתחסן נגד קורונה, מאז נהיה החיסון זמין. הוא, כאמור, לא יכול להתחרות בגראנד סלאם האחרון של 2022, שנה אותה גם התחיל בסוגיה הבלתי נגמרת שהובילה לכך שגורש מאוסטרליה לפני פתיחת הטורניר שם בינואר.
"לצערי לא אוכל לנסוע לניו יורק ולשחק באליפות ארה"ב הפעם. תודה לכל מעריציי על ההודעות שלהם, על האהבה והתמיכה. בהצלחה לכל הטניסאים האחרים. אני אשמור על כושר טוב ורוח חיובית ואחכה להזדמנות להתחרות שוב. נתראה בקרוב, עולם הטניס", הוא כתב בציוץ בטוויטר בחמישי האחרון.
4 צפייה בגלריה
נובאק ג'וקוביץ'
נובאק ג'וקוביץ'
יהיה מעניין לראות אותו בישראל. ג'וקוביץ'
(צילום: gettyimages)