בתחילת דרכו כבוגר האקדמיה של ריבר פלייט, אנסו נאלץ להילחם על מקומו בהרכב של הלוס מיליונרוס. מיד כשעלה לבוגרים הוצע לו לצאת להשאלה, וכך היה, אנסו הושאל לדפנסה. במדי ה"האלקון" הוא זכה בהזדמנות להוכיח את יכולותיו. אנסו ניצל זאת, ובתקופה בה שיחק בהשאלה חווה הצלחה מוקדמת כאשר קבוצתו זכתה בגביע הסודאמריקנה ואנסו נכלל בנבחרת העונה באותו מפעל.
אחרי ההצלחה בדפנסה אנסו חזר לריבר פלייט לבקשתו של מרסלו גז'ארדו. מיד אחרי משחק החזרה נגד ארחנטינוס ג'וניורס אנסו הפך להיות פותח על גדר קבע, והחלטה זו השתלמה לכל הצדדים כשריבר זכתה בפרימיירה, גביע הליגה והסופרקאפ ב-2021. אבל אז קרה מה שקורה תמיד כשהמועדון מגדל עוד כוכב-על: מיד אחרי העונה הזו אנסו המשיך אל היעד הבא.

1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ארגנטינה אנסו פרננדס נבחר לשחקן הצעיר של מונדיאל 2022
שחקן נבחרת ארגנטינה אנסו פרננדס נבחר לשחקן הצעיר של מונדיאל 2022
אנסו פרננדס נבחר לצעיר המצטיין של המונדיאל
(AFP)

כאשר בנפיקה החתימה את הקשר נקשרו בו תקוות רבות. הקבוצה העניקה לו את המספר 13, כמו אוזביו האגדי, ועבור אנסו זה רק הוסיף דלק, מבחינתו, חצי השנה האחרונה ביססה אותו להיות קשר העתיד בעולם הכדורגל. בפורטוגל הוענק לו תואר קשר החודש מספר פעמים, בנפיקה נמצאת בכושר שיא, וכמובן שגולת הכותרת היא המונדיאל, שם אנסו זכה גם בתואר הנכסף עם נבחרתו אך גם קיבל את פרס שחקן הצעיר המצטיין של הטורניר. וזה עוד אחרי שפתח על הספסל, ורק מהמחזור השלישי בשלב הבתים היה חבר קבע בהרכב של ליונל סקאלוני.
עכשיו כשאנחנו אחרי המונדיאל, התחיל דיבור על עתידו של הילד שבעוד כשבועיים יחגוג 22. הגישושים מהאריות של אירופה התחזקו, והסכום המדובר כבר מגיע אל טווח ה-130 מיליון אירו, כשנראה שהמובילה במרוץ היא צ'לסי. אין לדעת לאן הרוח תנשוב, אך מה שכן בטוח זה שדרכו של אנסו רק החלה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.