מכבי חיפה פתחה בהכנות לקראת משחק מוקדמות ליגת האלופות מול אפולון לימסול (רביעי, סמי עופר), והמאמן ברק בכר, עבד מאז הניצחון הענק על אולימפיאקוס בעיקר על דבר אחד: להוריד את השחקנים לקרקע. בכר לא אוהב בכלל את הזלזול ביריבה הקפריסאית וחושש מאוד ששחקניו יגיעו זחוחים למשחק, המאמן הבהיר להם כי מדובר ביריבה חזקה מאוד ושאם יחשבו שהם מגיעים לטיול קליל, זה יסתיים בהדחה.
באופן טבעי, מי שמושך את מירב תשומת הלב הוא עומר אצילי, שעומד במרכז פרשת הכדורגלנים והקטינות שחזרה לכותרות אחרי פרסום התחקיר בחדשות 13. במהלך הימים האחרונים, קיבל אצילי מאות הודעות תמיכה מאוהדי מכבי חיפה, כשהשיא הגיע במוצ"ש האחרון כשגם נשיא הקבוצה, יעקב שחר, החליט לתת גיבוי לשחקן. "על אף שאני סולד ומוקיע את התנהגות השחקנים במקרה המדובר ומגנה אותה, החלטתי לקלוט את עומר במועדון שלנו, לתת לו הזדמנות לעסוק במקצוע שלו ולהיות אדם טוב יותר״, כתב שחר בהודעה שפורסמה באתר הרשמי של המועדון, "אצילי של היום שונה מאצילי שהגיע אלינו. אני שמח שהוא איתנו".
2 צפייה בגלריה
עומר אצילי
עומר אצילי
יעקב שחר: "אצילי של היום שונה מאצילי שהגיע אלינו"
(צילום: עוז מועלם)
הקהל הירוק מתכנן לערוך מפגן תמיכה באצילי ביום רביעי בסמי עופר, כאשר האיצטדיון יהיה מלא עד אפס מקום. בכר עשוי להמשיך בהרכב שהביס את אולימפיאקוס באתונה, כשהשינוי היחיד שעומד על הפרק הוא החזרתו של אצילי להרכב, אך החלטה סופית בעניין תתקבל רק לאחר האימון המסכם.
2 צפייה בגלריה
קה
קה
הקהל הירוק בניצחון בניצחון הענק על אולימפיאקוס. יביע תמיכה באצילי?
(צילום: EPA)