על התפאורה המדהימה ביציעי סמי עופר, הופיע השבת הציטוט משיר האליפות הכי מזוהה עם מכבי חיפה: "בכל שבת אחר הצהריים, יש קונצרט יש חגיגה". האמנם? טוב, לא בכל שבת אחה"צ, והפעם על המגרש לא בדיוק קונצרט של כדורגל, אבל בהחלט הייתה חגיגה. ביציעים.
אצטדיון סמי עופר רגיל להיות סולד-אאוט. גם בשנים פחות טובות וגם בשנים הטובות, הקהל של מכבי (חיפה כמובן) מגיע בהמוניו שבת אחרי שבת. או יותר נכון, משחק אחרי משחק, כי כבר מזמן לא משחקים כדורגל משבת לשבת. אבל זה היה משחק מיוחד עבורי - בפעם הראשונה, הגעתי למשחק עם הבן שלי (4.5) ועם חבר שהביא את שתי בנותיו (5.5 ו-3). הם עדיין לא מבינים בחוקי הכדורגל, אך מבינים שכשיש גול של שחקן ירוק כולם קופצים משמחה.

1 צפייה בגלריה
מתן מיליס אוהד מכבי חיפה
מתן מיליס אוהד מכבי חיפה
מתן מיליס והבן
(פרטי)

לפני המשחק חששתי שהילדים ייחשפו לראשונה לקללות ולמילים ש"מתאימות למגרשי הכדורגל" (תקראו את זה עם קולה של המחנכת מבית הספר היסודי), אך לשמחתי מה ששמעתי זה בעיקר ילדים מעודדים כמו שהם מכירים (צעקות מונוטוניות של "חיפה, חיפה") והורים שמנסים בסבלנות להסביר לילדים את המהלכים במגרש ולמה כולם שורקים בוז לשוער שמבזבז את הזמן. בשלב מסוים במהלך המשחק תהיתי אם אני נמצא באיזו אטרקציה של קטיף או מבוך בפרדס בשרון. אמא, אבא ושני ילדים מוציאים חטיפים, פירות וירקות חתוכים בקופסה.. הלו? איפה הגרעינים? מקסימום חטיף דגנים.
אסכם ואומר שהייתה חוויה מיוחדת וכיפית. מזג האוויר האיר פנים, המחיר היה סביר (60 מבוגר, 40 ילד), האטרקציות בחוץ עשו שמח וצבעוני, השירים היו מעודנים והכי חשוב - השעה הייתה נוחה. 30 אלף אוהדים ירוקים שהגיעו למשחק מול נוף הגליל הבהירו לכל מי שרוצה לשמוע - תביאו לנו תנאים מתאימים ותהיה פה תרבות ספורט. לרגע חשבתי שאני באנגליה.
נ.ב - מילה טובה מגיעה לנוף הגליל, שהחליטו לוותר על היציע שלהם לטובת האוהדים הירוקים והסתפקו ביציע קטן של 130 מקומות. זה עדיף על קבוצות שמגיעות עם 6 אוהדים ותופסות יציע שלם (אשדוד לדוגמה).
ושום מילה על המשחק...
גם אתם רוצים להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.