בתוך כל אי הודאות שמכבי ת"א בכדורסל נמצאת בה, היא הצליחה לקחת שחקן נחשק ביותר, ג'ורדן לויד. הגארד בן ה-30 שמיועד לרשת את וויד בולדווין (החשוב מבין השחקנים שנטשו את הצהובים, במקרה שלו לטובת פנרבחצ'ה), בעל עבר קצר ב-NBA בטורונטו ראפטורס, איתה אף זכה באליפות בשנת 2019, ועוד קודם לכן שיחק בהפועל אילת. באירופה הוא עבר בשלל תחנות, בהן ולנסיה, הכוכב האדום בלגרד, זניט ולאחרונה במונאקו.
עם כל הכישרון שלו, יכולות הקליעה שלו וההיכרות שלו את ישראל - האם נכון למכבי לקחת כדורסלן שנפצע כרונית, לתת לו משכורת של יותר ממיליון דולר למשך שנתיים ולהיות תלויה בו לשבט או לחסד?
1 צפייה בגלריה
ג'ורדן לויד מול אלייז'ה בראיינט
ג'ורדן לויד מול אלייז'ה בראיינט
ג'ורדן לויד מול אלייז'ה בראיינט
(צילום: getty images)
הוא גם לא מצטיין בניהול משחק ומעדיף להיות סקנד גארד. נכון, אנחנו בימי מלחמה ואין הרבה שיקפצו על המציאה לבוא לשחק בישראל בימים טרופים אלה. אבל צריך להביא בחשבון שהחתמה שכזאת עשויה להתנקם במכבי. בעיקר בגלל היותו של לויד פציע.
גם דריל מייקון ג'וניור שהוחתם לאחרונה לא שונה ממנו בהרבה מבחינת הנתונים. אז למכבי יש עדיין זמן לבדוק אופציות לגיבוי בשוק המקומי והבינלאומי. טוב שג'ונדי ובלאט נשארים, אבל זה עשוי להספיק בקושי לזכייה בליגה. אולי עליה לנסות וללמוד מהפועל ת"א (שפתחה ארנק בקיץ בצורה חסרת תקדים) איך לעשות שופינג נכון? חומר למחשבה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.