זו ממש לא הפעם הראשונה שארגון לה פמיליה חוצה את הקווים, אך משום מה כולם היו מופתעים. ככל הנראה יש צורך בדחיקה לקיר על מנת שיבינו כמה המצב חמור, האלימות ביציעים איננה דבר חדש, וגם הענישה המקלה לא מחדשת דבר. אך סוף סוף, ניתן לראות התקוממות של אוהדי בית"ר שמבינים כי אותה אלימות הורסת את המועדון שהם כה אוהבים ובוחרים לצאת נגד הארגון. הגיע הזמן שהמשטרה והרשויות יבצעו את תפקידיהם ויעיפו את האלימים מהיציעים לאלתר, כי כדורגל זה ספורט ובו עוד אוכפים את החוקים.
לה פמיליה גירשו מבית"ר ירושלים כל גורם חיובי שניסה להרים את המועדון, גם משה חוגג נשבר. הוא הפך לארגון אוהדים שיש לו קבוצת כדורגל. הארגון שולט בה דרך היציעים בבריונות. טובת הארגון עומדת תמיד מעל טובת המועדון, ואין מקום לשיח ולהידברות על הנושא. ההשפעה של לה פמיליה על הנעשה בכר הדשא הפכה להרסנית, וכעת בית"ר במצב רע מאוד. אפילו כבר התוצאות לא משנות להם, העיקר שהכוח שלהם יישמר.

1 צפייה בגלריה
יציעים ריקים בטדי
יציעים ריקים בטדי
אצטדיון טדי
(צילום: אלכס קולומיסקי)

מה שהתרחש בבלומפילד היה מפגן של חוסר שליטה של הקבוצה והבהרה חד משמעית לאוהדים, שאם הם לא ייקחו את המועדון שלהם בחזרה שום אליפות לא תהיה פה בקרוב, כי מה שקורה ביציע משפיע על הדשא ובגדול.
הבריחה הנוחה הזו לאלימות צריכה להדליק לכולנו נורה אדומה, בסוף בשביל מה אנחנו באים ליציע? על מנת ללכת מכות ולהתפרע? בשביל לעשות בלגן? אנחנו לא מסוגלים ליהנות ללא בלגן? איפה עובר הגבול? כמובן שהרוב הוא לא אלים, הרוב לא בוחר בהתנהגות הזו אבל הוא מפחד או נרתע אז הוא לא מדבר. הגיע הזמן שלא רק על המגרש יחלקו כרטיסי אזהרה, והאוהדים ייקחו את המועדון שלהם בחזרה.
רוצים גם אתם להיות פרשנים? אז תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.