למרות מספר חריג של פציעות מסיימות עונה החל מהשבוע הראשון ולא פחות מארבעה קוורטרבקים שונים שפתחו במדיה ב-17 משחקים, קליבלנד בראונס הבטיחה השבוע מקום בפלייאוף ה-NFL, זאת לאחר שניצחה את ניו יורק ג'טס 20:37 בלילה שבין חמישי לשישי ושיפרה את מאזנה ל-5:11.
מי שראוי ללא מעט קרדיט על ההישג הוא הליינבקר החיצוני ג'רמיה אווסו-קורמואה, שבעונתו השלישית בליגה הפך לאחד משחקניה ההגנה הטובים שבה. הוא נמצא במקום השני בליגה בתאקלים לאיבוד יארדים עם 20, אך יש תחום שבו אין אף שחקן NFL שמצטיין כמוהו, והוא דווקא לא קשור לביצועים על הדשא. אווסו-קורמואה הוא המתלבש הכי טוב בליגה, כך לפחות חייב להסיק אחרי מבט קצר בסט התלבושות שאיתן הוא הגיע למשחקים.
1 צפייה בגלריה
ג'רמיה אווסו-קורמואה
ג'רמיה אווסו-קורמואה
שם את התרבות שלו במקום הראשון. אווסו-קורמואה
(צילום: AP Photo/David Richard)
שחקן ההגנה בן ה-24, בן לאב גנאי שגדל בבית נוצרי אדוק ורוחני, משתמש בתרבות הגנאית וכן בתרבויות אפריקאיות אחרות כדי לעצב את המלתחה שלו, מה שלא רק גורם לחוש האופנה שלו לבלוט, אלא גם לוקח את אוהדיו למסע ביבשת רחוקה. לכל משחק העונה הוא הופיע עם תלבושת חדשה בהשראת התרבות האפריקאית, ואת רובן הוא עיצב בעצמו, אך יש גם תוצרים של שיתופי פעולה, כולל עם סטייליסט בניני שסיפק לו כתר ותכשיטים.
למשחק נגד אריזונה ב-6 בנובמבר הופיע אווסו-קורמואה עם תלבושת ייחודית בצבע אדום שכללה סמל גנאי על החזה וכיסוי ראש. "הסמל מאוד חשוב, הסמל הזה הוא גי ניימה, ומשמעותו היא 'לקבל את אלוהים'", הסביר בריאיון. "האדום מייצג רגש עז, דבר שמאוד חשוב עבור האנשים בגאנה. הכיסוי ראש זה משהו שלכל התרבויות האפריקאיות יש חלק ממנו, והלבן זה ממאוריטניה". שבוע לאחר מכן, לפני הניצחון בבולטימור, הוא הופיע באצטדיון עם תלבושת של הטוארג, שהם שבטי רועים נודדים המתגוררים בעיקר במדבר סהרה שבצפון אפריקה.
אווסו-קורמואה סיפר באותו ריאיון שהבגדים גורמים לו להרגיש בבית. זהות - מי אתה, מאיפה אתה, מה אתה מייצג - היא אחת מאמונות הליבה שלו, מה שהוא מאמין שמייחד את העולם. "כשאתה שם את התרבות של כולם בכור ההיתוך ואתה אומר שאין תרבות, אין אנשים שונים, כולנו אותו דבר, אז זה הרגע שבו אנחנו מתחילות לצוץ בעיות", אמר. "אחת המשימות שלי היא פשוט ללמד את עצמי על עצמי. אני חושב שזה החלק הכי חשוב של ישות, שאם אתה יודע ידע על עצמך, אז אתה יודע לאן אתה הולך בחיים ואתה יודע מי אתה".