עשר עונות בילה ראסל ווילסון בסיאטל סיהוקס, במהלכן הוביל את הקבוצה לזכייה בספורבול ב-2014 והפך לאחד הקווטרבקים הטובים של הדור האחרון. הקיץ הוא הועבר בטרייד לדנבר ברונקוס - וכבר הלילה (בין ראשון לשני), במשחקו הראשון במדים החדשים, הליגה זימנה לו מפגש עם העבר הקרוב בדמות עימות עם האקסית בלומן פילד שבוושינגטון, המקום בו הפך לגיבור.
אחרי שאיבדה את הכוכב הגדול שלה, סיאטל סומנה כמי שצפויה להיות אחת מהקבוצות הגרועות בליגה, בעוד בדנבר, ראסל ווילסון אמור להיות החלק האחרון בפאזל של הקבוצה בדרכה להיות מועמדת ללכת עד הסוף. עם זאת, בפוטבול כמו בפוטבול, כל קבוצה יכולה לנצח כל כל קבוצה. ג'ינו סמית' – הקווטרבק המושמץ שזכה בעמדת הפותח העונה בסיהוקס - רשם שני טאצ'דאונים כבר במחצית הראשונה, דנבר איבדה את הכדור פעמיים בקו של היארד אחד במחצית השנייה, והסיהוקס יצאו כשידם על העליונה עם ניצחון 16:17 מותח במשחק הגנתי קשוח.
2 צפייה בגלריה
ראסל ווילסון
ראסל ווילסון
ראסל ווילסון
(צילום: רויטרס)
20 שניות לסיום, ברנדון מקמאנוס יכול היה לנצח את המשחק עבור דנבר עם שער שדה ממרחק של 64 יארד, אבל הבעיטה שלו לא נכנסה בין הקורות.
סמית' סיים עם 23 מ-28 ל-195 יארד ושתי טאצ'דאונים, אבל היה עם 17 מ-18 ל-164 יארד עוד במחצית הראשונה. מנגד, ווילסון במשחק הבכורה שלו סיים עם 29 מ-42 ל-340 יארד וטאצ'דטון.
2 צפייה בגלריה
ראסל ווילסון
ראסל ווילסון
ראסל ווילסון
(צילום: AP)