סערה גדולה בדרום קוריאה: ארבעה מהמחליקים הבכירים של המדינה, קים מין-סאוק, צ'ונג ג'יי-וונג, צ'ונג ג'יי-וון וג'אונג סאון-קיו הושעו בשל מעורבותם בתאונה ליד מרכז האימונים של הנבחרת בג'ינצ'און.
על-פי הודעת התאחדות ההחלקה של דרום קוריאה, הארבעה השתכרו מחוץ למרכז האימונים ונסעו יחד למסיבת יום ההולדת של מחליק אחר, פארק ג'י-יון, לפני שהתרסקו עם המכונית במבנה ליד שביל הגישה לאצטדיון.
2 צפייה בגלריה
קים מין-סאוק
קים מין-סאוק
עונש כבד. מין-סאוק
(צילום: gettyimages)
2 צפייה בגלריה
קים מין-סאוק
קים מין-סאוק
מהמחליקים הבכירים בעולם. מין-סאוק
(צילום: gettyimages)
מין-סאוק בן ה-23, מדליסט הארד בהחלקה ל-1,500 מ' בשתי אולימפיאדות החורף האחרונות ומדליסט הכסף בתחרות הקבוצתית מלפני ארבע שנים, הוא שם דבר בהחלקה העולמית והיה גם זה שנהג ברכב ולא דיווח כלל על התאונה.
לאחר שהמשטרה חקרה את המקרה, והתברר כי הוא זה שהיה ליד ההגה, המחליק הבכיר הושעה על-ידי ההתאחדות הקוריאנית לשנה וחצי. ג'-יי-וונג ספג עונש השעיה לשנה מכל פעילות, ג'יי-וון לשישה חודשים וסאון-קיו לחודשיים. "עבור כל אתלט הרחקה לשנה וחצי עולה לסיים קריירה", אמר קים סיונג-צ'ול, ראש ועדת המשמעת של התאחדות ההחלקה הקוריאנית, שהוסיף: "עם זאת, מדובר במעשה חמור ביותר".
לטענת סיונג-צ'ול אף אחד מהארבעה לא יעמוד לדין פלילי: "הם היו צריכים להתנהג אחרת. קים מין-סאוק לא זכר אפילו באיזו מכונית הוא נסע".