אבל כבד בענף הכדורעף ובהפועל כפר סבא: גרי אברמוביץ, שב-15 השנים האחרונות עמד בראש מועדון הכדורעף הפועל כפר סבא, והוביל את מועדון הכדורגל של העיר להישג הגדול בהיסטוריה - אליפות המדינה, הלך אמש (ראשון) לעולמו והוא בן 73.
אברמוביץ, יחד עם רעייתו עופרה, נקראו בזמנו לדגל כדי להציל את מועדון הכדורעף מפירוק, ועם השנים הפך את הפועל כפר סבא לאחד המובילים בארץ, עם מחלקת נוער גדולה בה נטלו חלק מעל אלף צעירים וצעירות.
1 צפייה בגלריה
גרי אברמוביץ
גרי אברמוביץ
הרחיב את אגודת הפועל כפר סבא משישה ל-16 ענפים. אברמוביץ
(צילום: יוסי לזרוף)
בצעירותו שיחק אברמוביץ כדורעף, וב-1973 מונה ליו"ר אגודת הפועל כפר סבא. בתקופתו התרחבה הפעילות של אגודת הספורט הכפר סבאית משישה ענפי ספורט ל-16.
הוא הוביל את האגודה להישגי שיא, כאשר גולת הכותרת הייתה קבוצת הכדורגל. בתקופתו זכתה הפועל כפר סבא בשלושה תארים: אליפות המדינה (82) ושני גביעי מדינה (1975, 1980), בקבוצה אותה הוביל המאמן דרור קשטן, ובלטו בה שמות כמו אלי יאני (שסיים כמלך השערים עם 13 שערים) ויצחק שום (שבישל 9 משערי הקבוצה). בעונה לאחר מכן, הקבוצה אף זכתה בתואר אלוף האלופים, כשניצחה את הפועל יהוד בבעיטות הכרעה.
ההישגים האלה הצטרפו להישגים במחלקת הכדורעף - 14 מתוך 18 התארים של העיר כפר סבא נרשמו בתקופת ניהולו. לפני שלוש שנים זכה אברמוביץ לתואר יקיר העיר כפר סבא. הוא הותיר אחריו אישה, עופרה, ושתי בנות: חן וימית.