רק לפני חודשיים לברון ג'יימס, כוכבה הגדול של לוס אנג'לס לייקרס, יצא בהודעה חריפה מאוד כנגד המועדון בעקבות התוצאות הלא מרשימות של הקבוצה. המועדון הכי נוצץ בליגה נראה אבוד, ללא תקווה, עתיד וחלום. חילופי המאמנים לא עשו את שלהם, הצוות המסייע לא סיפק את הסחורה, אבל מעל לכל - היה ברור שהגעתו של ראסל ווסטברוק היא כישלון עצום.
אחרי שכבר היה נראה שהעונה הנוכחית הולכת לפח, הטריידים בליגה הגיעו כמתנה מהשמיים עבור המועדון בצבעי הצהוב-סגול. המועדון הצליח להיפטר מראסל שנשלח תחילה ליוטה ג'אז ובסופו של דבר חתם במועדון השני של אל-איי, הקליפרס. בנוסף הצטרפו חמישה שחקנים לחיזוק הסגל הקיים בעסקאות שונות: רוי האצ'ימורה, מו במבה, ג'ארד ואנדרבילט, מאליק ביזלי, דאבון ריד ודיאנג'לו ראסל שחזר לקדנציה שנייה במועדון.

1 צפייה בגלריה
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
שחקן לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס
לברון נאנק מכאבים
(רויטרס)

ואז הגיעה מכה אחרת: בסוף חודש פברואר הלייקרס התבשרו שלברון ייעדר בתקופה הקרובה עקב פציעה ברגלו. אבל הדבר הכי מדהים שקרה הוא שמאז הפציעה הקבוצה במאזן חיובי של חמישה ניצחונות לעומת שלושה הפסדים (נכון לסוף השבוע), מה ששווה את המקום ה-10 במערב הקשוח עם כרטיס לפלייאין וסיכויים לא רעים לעלות גבוה יותר.
איך זה קרה? ידיעה זו אילצה את כוכבי המשנה ושחקני הספסל לתפוס פיקוד בהיעדר הכוכב, וזה בדיוק מה שקרה: אנתוני דייויס מוכיח מנהיגות יוצאת דופן, ומספק יכולת מרשימה במיוחד שמראה עד כמה הפוטנציאל שלו להיות הכדורסלן הטוב בליגה נראה כמו דבר לגיטימי אם רק יישאר בריא; ראסל שנבחר במקום השני בדראפט 2014 על ידי המועדון חזר הרבה יותר בוגר, משפיע ונראה כמו הגרסה המשודרגת של ווסטברוק, כמו גם יתר שחקני הטרייד שהשתלבו מצוין; שניים נוספים שבהחלט שווים אזכור הם דניס שרודר ואוסטין ריבס שמגלים יכולת משודרגת בעת האחרונה. פתאום הלייקרס נראים כמו קבוצה שלמה ומגובשת - כזו שאף קבוצה לא תשמח לפגוש אם אכן נראה אותם בפלייאוף/פלייאין.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.