עודי כותב את השורות האלה אני שומע את "העימות" בין איל ברקוביץ' ליוסי בניון. ובא לי לבכות.
אנו נכנסים לכ"כ הרבה ניתוחים ופרשנויות על מדוע כבר 54 שנים לא העפלנו לטורניר גדול. עזבו אתכם. לא צריך לחשוב על האם אוסקר היה צריך לפתוח בכנף או בעמדת הקשר הקדמי. על האם פרץ או גלזר צריכים לפתוח בשער. הבעיה פה היא הרבה יותר פשוטה. הבעיה פה היא התרבות. שני השחקנים הגדולים בתולדות ישראל, או לפחות ככה שמעתי (כי את איל לא יצא לי לראות וגם לא הרבה מיוסי), רבים כמו ילדים בתוכנית רדיו בצהריים חמימים של קיץ. איך אתם מעזים? איך אתם לא רואים כמה אתה מביישים אותנו ואתכם?

1 צפייה בגלריה
ברקוביץ' ובניון
ברקוביץ' ובניון
ברקוביץ' ובניון
(צילום: עוז מועלם)

אפשר להיכנס לתוכן. אני מודה שמתוך 28 הדקות של הקסם הזה פרשתי אחרי כרבע שעה. לא יכולתי לשאת את זה יותר. איך הם מדברים אחד לשני, יוסי קורא לאיל אינטרסנט ואיל קורא ליוסי בכיין. רוצים לריב? לכו לארגז החול.
מאז שעזב את הנבחרת ועוד במהלך כהונתו, בניון נמצא באיזושהי אשליה שלא נכשלנו. עזוב אותך יוסי, מיליארד אנשים לא טועים, בניגוד לשירו של אביב גפן. נכשלנו ונכשלנו בגדול. לא היינו טובים. היינו מול נבחרות בינוניות באותה נקודה. ערן זהבי זו סאגה מיותרת שיוסי הוא האשם המרכזי בה. כולם יודעים את זה. כולם גם יודעים שברגעי האמת קיבלנו נבחרת פצועה ללא יכולת אמיתית לשחק כדורגל טוב, כשמאחוריה מדינה ברגעיה הקשים ביותר. אל תחרטט אותנו. אל תבייש אותנו, את הדורות שגדלו עליך במדי הקבוצות הגדולות בעולם. היית שחקן נפלא ולא משלים, אבל למה ככה? למה בסגנון הדיבור הזה, בפרהסיה?
תכלס, הכל פה ברור. אלו האנשים, אלו הפרסונות. שניכם אינטרסנטים ובעיקר שניכם לא יודעים להתנהל. כשנגמרת לה שירת התקווה והמשחק, אתם לא מפסיקים לייצג אותנו. שחקני כדורגל, בהיותם אנשים מפורסמים שמובילים דעת קהל, אמורים לתת דוגמה אישית. 0 דוגמה אישית אתם נותנים לנו, ומעבר לנגיעות הקסם על המגרש אין שום סיבה להקשיב לכם.
אז אני מתבייש שאלו כוכבי הכדורגל שלי, ורק מייחל שבעוד 30 שנה לא נשמע את אוסקר גלוך ומנור סולומון רבים ככה באיזו תוכנית טלוויזיה. אם הם ינהגו אחרת , אולי גם הכדורגל שלנו ייראה אחרת.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.