שחקן קבוצת בני פלפלה כפר קאסם, שזכתה באליפות אירופה בכדורגל חופים: אנחנו אלופים
(צילום: ירון ברנר)
בני פלפלה כפר קאסם נמצאת על גג העולם לאחר הזכייה המדהימה שלה באליפות אירופה בכדורגל חופים, בעקבות הניצחון 3:5 בפנדלים על פיזה האיטלקית בגמר, לאחר 2:2 בתום הזמן החוקי.
היום (שני) התראיין שחקן הקבוצה חמאדה ג'בארין לאולפן ynet, שיתף בחוויותיו וגם דיבר קצת על הקבוצה שהוקמה רק בשנת 2007 והשתלטה על כדורגל החופים הישראלי, כאשר מ-2012 היא זכתה בשש אליפויות מקומיות.
2 צפייה בגלריה
השחקנים חוגגים
השחקנים חוגגים
על גג העולם. שחקני בני פלפלה חוגגים
(צילום: אייהם ג׳בארין מנהל מדיה פלפלה)
לפני הברכות והכל, איפה אנחנו תופסים אותך? "האמת שאנחנו כבר בדרך לאיסטנבול לחגוג".
עד כמה ההישג שלכם משמעותי? "קודם כל, להיות אלוף זה משהו מרגש גם אם זה בבית ספר, אבל אנחנו הגענו למעמד חסר תקדים. להיות אלוף אירופה זה משהו לא קל בכלל, במיוחד שמאז הקורונה אין ליגה בארץ. אנחנו יצאנו לתחרות עם משהו כמו 85 קבוצות, היו קבוצות מכל העולם ואנחנו אלופים.
האמנתם שאפשר לקחת את הגביע? "אני אגיד לך, אף אחד לא האמין, אבל אצלנו בקבוצה האמנו כי לפני 3 שנים לקחנו מקום תשיעי. רצינו לחזור עם גביע לארץ, שום דבר חוץ מהגביע לא בא בחשבון".
איזה תגובות קיבלתם מהמשפחות בבית? "אין לתאר, אין דברים כאלה. אנשים אמרו לנו שיחכו בנתב"ג, אנחנו עכשיו בדרך לאיסטנבול. יש לנו יומיים לחגוג שם ואחרי זה ביום רביעי אנחנו ננחת בארץ".
2 צפייה בגלריה
בני פלפלה והגביע
בני פלפלה והגביע
"שום דבר חוץ מהגביע לא בא בחשבון". בני פלפלה והגביע
(צילום: אייהם ג׳בארין מנהל מדיה פלפלה)
מה זה פלפלה? "פלפלה זה שם של מסעדה בכפר קאסם".
זאת אומרת - זה הספונסר שלכם בעצם? "זה הספונסר, כן".
אין שאיפות לשחק כדורגל במסגרת שאפשר להרוויח ממנה כסף? לחיות ממנה? ליגת העל או משהו בסגנון? "אני אגיד לך את האמת, אני נראה צעיר אבל אני בן 33 כמעט".
סוף קריירה. "כן. אני משחק כדורגל הרבה שנים, אני יש לי שבע חנויות, אני מורה לחינוך גופני כבר שנים שזה כאילו הדבר הראשון שמעסיק אותי. הכדורגל בשבילי זה בונוס. אני גם מאמן ילדים. האמת שאני נהנה מכל רגע. אני גם שחקן נבחרת ישראל ב-6 על 6, ועוד שלושה חודשים אנחנו טסים לייצג את המדינה באליפות העולם".
בשלב זה, זה ג'בארין, שהיה כאמור, באוטובוס עם שאר חברי קבוצתו בדרך לחגיגות בטורקיה, ניגש לקדמת האוטובוס, שם ישב מנהל הקבוצה עם הגביע: "זה זמן טוב גם להראות לכם את הגביע עם המנהל. זה המנהל של הקבוצה, זה המאמן, זה הבוס הגדול".