הסדקים של הנבחרת הישראלית מתעוררים כל שנה מחדש. תירוצים כבר הפכו למסורת, ואין מי שיפנה את ערמת הפסולת. בעיות בהגנה, חוסר תקשורת בין השחקנים בחדר ההלבשה, ללמוד ולחקור מטעויות העבר. אולי הגיעה השעה לטפל כבר בבעיה הלאומית העצובה, שלא מניחה לנו כבר שנים רבות.
כולנו בוודאי יודעים שכשמאמן ישראלי חדש נבחר לאמן במדינה, הוא הופך אוטומטית למטרה ישירה עבור כל המבקרים ברשת. זה גורם לו לירידה בביטחון, וסכנת ההדחה עומדת על הפרק, שלא לדבר על הלחצים הנפשיים איתם הוא מתמודד בחדרים הצפופים. הוא גם צריך להפגין חיוך מאולץ, ולהיות שק חבטות אחרי כל הפסד שקובר אותו עמוק באדמת המבקרים. הפעם, אחרי ההפסד לאיטליה, זה לא הגיע לרן בן שמעון.

1 צפייה בגלריה
(ראובן שוורץ)

נבחרת ישראל הגיעה למפגש מול האיטלקים בתחושה אחרת מהרגיל, ולפי שפת הגוף של השחקנים ניתן לומר שהופקו כאן לקחים חשובים מהמשחקים הקודמים. השיטה החדשה איתה עלה המאמן בן שמעון תרמה לחופש השחקנים במגרש, דוגמת השער המדהים של מוחמד אבו פאני שצימק את התוצאה לפני שריקת הסיום. 2:1, אבל כזה שפיסל תקווה להמשך הקמפיינים הבאים.
אז נכון שנבחרת ישראל לא חלמה לקבל את בית המוות, אבל רצה הגורל והבחורים בכחול לבן הבינו שאסור להישבר בקלות, צריך להכות בברזל כשהוא חם, וזה בא לידי ביטוי בשבוע האחרון בליגת האומות כאשר הנבחרת הישראלית לא פחדה לאיים על השער של היריבות ובכך השיגה שני שערים מול ענקיות. זה אולי לא נגמר בניצחון, אבל זה הרים משמעותית את הביטחון של השחקנים.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.