אחרי שהביא לארה"ב זהב, קווין דוראנט סגר חשבון עם כל המבקרים באינסטגרם. הכוכב הגדול שקלע 29 נקודות בגמר מול צרפת עלה לשידור חי יחד עם דריימונד גרין ואמר: "אמרתם שיש נבחרות יותר טובות מאיתנו, אתם רציניים? אנחנו הכי טובים, זה המשחק שלנו. אף אחד לא ברמה שלנו".
דוראנט הוסיף: "יש לנו מאמן מצוין בשם גרג פופוביץ', אנשים אמרו שהוא לא יכול לחבר אותנו וטעו בגדול. היה לנו מסע קשה מאוד בדרך לתואר וסיימנו אותו, כל הכבוד לצרפת על הפייט שהם נתנו לנו". דריימונד גרין בחר לסגור חשבון עם קנדריק פרקינס, שהיום משמש כפרשן: "תהיה יותר פטריוט, אתה מדבר הרבה שטויות. זה מביך".
2 צפייה בגלריה
דוראנט חוגג
דוראנט חוגג
דוראנט. סגר חשבון
(צילום: AFP)
המאמן גרג פופוביץ' החזיר מחמאות לכוכב שלו: "הוא שחקן מיוחד, לא רק בזכות הכישרון אלא גם בזכות הגישה שלו למשחק. הוא משפיע לטובה על כל השחקנים שסביבו ומדביק אותם בהתלהבות. אם הוא לא היה מסכים להגיע, הייתי מתחנן אליו שיבוא".
"לקחתי הרבה אליפויות, אבל זה תואר אדיר", הוסיף פופוביץ', "בכנות, הרגשתי הרבה אחריות כפי שלא הרגשתי בקריירה שלי. כל יום שעבר הרגיש כמו כמה שנים, אני מותש מהטורניר הזה".
2 צפייה בגלריה
קווין דוראנט
קווין דוראנט
"שחקן מיוחד"
(צילום: AFP)
דריימונד גרין, שכאמור כיכב בשידור החי של KD, היה יותר מנומס מול המצלמות: "קווין דוראנט הוא אחד השחקנים הטובים בהיסטוריה, אחד השחקנים הכי מיוחדים שאי פעם דרכו על מגרש הכדורסל. הוא עמד בציפיות שלנו ממנו".