אז אני מודה - אני אוהד לאו מסי טיפוסי. גם אני הייתי מזלזל ומלכלך קצת על כריסטיאנו רונאלדו אם הייתי נכנס מול מישהו לוויכוח הנצחי בין האוהדים של שניהם, מי גדול יותר, טוב יותר, אולי הטוב בכל הזמנים.
ובדיוק בגלל זה, בגלל שאני מעריך את רונאלדו כיריב אימתני של מסי, חשוב לי להגיד משהו שיושב לי על הלב בתקופה האחרונה: אני רואה כבר זמן מה את כמויות חוסר ההערכה להן זוכה רונאלדו, ולי כאוהד כדורגל זה לא מובן. כריסטיאנו רונאלדו הוא חתיכת ווינר אמיתי, הוא שחקן ברמה הגבוהה ביותר והוא לדעתי שחקן ההתקפה המסוכן ביותר שראיתי פרט למסי. לבוא ולרדת עליו בגלל הקדנציה השנייה הגרועה במנצ'סטר יונייטד והסיום הצורם שם, או בגלל כל סיפורי המונדיאל כמו היכולת הבינונית או הספסול, זה פשוט להביע חוסר הערכה כלפי הקריירה המדהימה שהשחקן הזה עשה.

1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
רונאלדו
(צילום: EPA)

להיות בטופ במשך כל כך הרבה שנים זה אחד הדברים הכי קשים בכדורגל, ורונאלדו שם לאורך כל הדרך, סקורר בכל רמ"ח איבריו - ואנשים עוד מרשים לעצמם עכשיו לא לכבד ולהעריך את השחקן האדיר הזה.
אז כן, חשוב לי להגיד שוב שאני חושב שלאו מסי הוא הכדורגלן הטוב בהיסטוריה, אבל רונאלדו ראוי ליותר הערכה על מה שהוא עשה עבור עולם הכדורגל, על ההפיכה שלו למודל לחיקוי בכל הקשור למקצוענות ואיכות. אתם חייבים להמשיך להגיד לעצמכם שזכיתם לחיות גם בדור שלו.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.