אחרי ששוחרר מהכלא, הערב (שלישי) ישודר בגרמניה ריאיון עם טניסאי העבר בוריס בקר, בו ידבר על התקופה הקשה שעבר.
עוד לפני הריאיון בגרמניה דיברו עם אסירים שישבו איתו בכלא והם אמרו: "וונדסוורת' הוא הכלא הכי גרוע באנגליה, אבל לבוריס בקר היה מספיק מזל ואחרי שבועיים הוא התחיל לעבוד כמורה לגרמנית ומתמטיקה".
1 צפייה בגלריה
בוריס בקר טניסאי עבר גרמני
בוריס בקר טניסאי עבר גרמני
בוריס בקר טניסאי עבר גרמני
(צילום: AFP)
ואכן, בקר הועבר לכלא האנטרקומב אחרי שבועיים ושם הוא נהנה מתנאים טובים יותר ולימד את האסירים גרמנית ומתמטיקה. לפי הדיווח, התא של בקר אובזר בטלוויזיה.
לפי הכתב שראיין את בקר, טניסאי העבר חווה את תקופה הכליאה בצורה קשה מאוד והוא התקשה בעיקר בימים הראשונים בכלא וונדסוורת'. "אלה לא רק אנשים שביצעו פשעים כלכליים נמצאים שם, אלא אנסים, רוצחים ואנשים שביצעו מעשי שוד קשים", סיפר העיתונאי סטיבן גטיין, "בוריס בקר פחד אפילו להישאר שם בתא עם אנשים אחרים".
בקר נאסר באפריל אחרי שלא דיווח על נכסים ששייכים לו כשנכנס להליך של פשיטת רגל, הוא שוחרר בחמישי האחרון. לטענתו של העיתונאי בקר היה לבד בבידוד בארבעת הימים הראשונים שלו בכלא, לא היה לו שום קשר עם העולם החיצוני והוא היה כלוא בתוך תא מסביב לשעון. "הוא קיבל שעה מחוץ לתא הזה ביום, הוא לא התקלח אפילו כי הוא לא ידע איפה עושים את זה בכלא ומתי. אחרי ארבעת הימים האלה, המטרה שלו הייתה רק לצאת החוצה ולעבוד. הוא רק רצה לנשום אוויר, הוא אמר שהוא היה מוכן לעשות הכול בשביל זה".
העיתונאי המשיך וסיפר על השבועות האחרונים של בקר ואמר: "הוא היה במתח עצום. הוא ידע שיכול להיות שהוא ישוחרר, אבל לא היה בטוח. הוא פחד שהתקווה הזו תשמיד אותו. הוא ניסה כל הזמן להישאר שקט ולא למשוך תשומת לב. מצד שני, הוא לא רצה לחשוב על השחרור או להיות יהיר".