ידוע שערן זהבי, החלוץ בן ה-37 של מכבי ת"א, לא מרוצה ממעמדו החדש. מי שהיה מלך שערי הליגה בשנים 2014־2016 וגם בשנה שעברה (במשותף עם דין דוד), נמצא בנקודת השפל בקריירה שלו.
השחקן, שריד אחרון לאליפות הראשונה של הצהובים בעידן הבעלים מיץ' גולדהאר, רואה שיש למכבי אופציות חוץ ממנו ואוכל את הלב - בייחוד כשאינו משותף או עולה כמחליף. אושר דוידה תורם מהספסל, כמו גם אלעד מדמון וכמובן דור תורג'מן, מהמוכשרים בחלוצי מכבי והכדורגל הישראלי, שדחק אותו לתחתית הספסל עושים את העבודה והעסק הולך שלא להגיד רץ.
1 צפייה בגלריה
ערן זהבי
ערן זהבי
ערן זהבי
(צילום: עוז מועלם)
בינתיים זה מצליח לז'רקו לאזטיץ', לפחות בליגה. המכונה של המאמן הסרבי כמעט ולא חורקת (למעט התיקו המיותר מול טבריה). אבל, אם מגמת ההיחלשות תימשך הרטינות השקטות של מספר 7 יהפכו לפצצת זמן ממש בקרוב. למי שזוכר את סוף תקופת נמני כשחקן במכבי, הוא עשוי לראות שידור חוזר של התקרית בימינו אנו - על סטרואידים.
מה הפתרון למצב כזה, בו חלוץ (או שחקן בכלל) מסרב להפנים שזמנו קרב ושיש לו תחליף? האם הוא רוצה להתבזות כמו כריסטיאנו רונאלדו ביורו האחרון? לא נראה כך. כפי שזה נראה כרגע, הפתרון הוא להידבר עם המאמן ואף עם הבעלים. אם הוא חלק אינטגרלי מהקבוצה, שישחק. אם מצד שני רואים בו מכשול לקידום שחקנים צעירים, עליו לדעת מכך. עדיף להגיד את האמת הכואבת בפנים מאשר להוליך אותו שולל. במקרה שכזה, יוכל זהבי לנסות ולמצוא קבוצה (אפילו בליגת העל) שתחפוץ בכישוריו. זה סוד גלוי, שזהבי מעוניין לנסות ולסיים את הקריירה כמלך השערים בכל הזמנים ולשבור את שיאו המיתולוגי של אלון מזרחי, "האווירון".
הוא כבר זכה באליפויות, בגביעים, שיחק בחו"ל ושבר את שיא הכיבושים בנבחרת. אחרי שעבר כבר שש קבוצות (כולל בסין והולנד), עוד מעבר קטן עליו.
מכבי ת"א היא קבוצה וככל ארגון, טובתו עדיפה על טובת הפרט ויהיה זה שחקן, מאמן או בעלים. מסיבה זו יש להגיע לפיתרון הסוגייה בהקדם לגבי העונה הנוכחית או שאחריה, לפני שזה ייגמר רע לכל המעורבים בעניין.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? התחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.