הנה זה הגיע, הנה זה חזר. המשחק שלו כל אוהדי הכדורגל חיכו בא כמנה העיקרית של העונה והכנה לאיך שאמורים להיראות המשחקים במונדיאל. הקלאסיקו הגדול הציג בפעם הראשונה זה ארבע שנים משחק כדורגל נוסטלגי שתלוי בשיטת המשחק של המאמנים אנצ'לוטי וצ'אבי.
כבר בשניות הספורות לפני שריקת הפתיחה, כשהמצלמות הלכו לשני הסקוררים הגדולים של ריאל ובארסה - בנזמה ולבנדובסקי - ניתן לראות שאנחנו לפני מלחמה של ממש, כמו בתקופת מסי ורונאלדו. כמו אצל זידאן, הנעת הכדור של ריאל הייתה פשוט מושלמת, עם כדורים מרגל לרגל שקרוס ומודריץ' הוותיקים ידעו לספק לוויניסיוס ולוואלוורדה, מה שנתן יתרון משמעותי לריאל כבר בדקות הפתיחה של הקלאסיקו. עוד נקודה בה אנצ'לוטי ראוי למחמאות היא הלחץ על כדורי השוער של טר-שטגן: לא פחות משבעה שחקנים ידעו לעשות בעיות להגנה הקטלאנית שאיבדה הרבה כדורים, במיוחד בחצי שלה.

1 צפייה בגלריה
פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד עם קארים בנזמה
פדריקו ואלוורדה שחקן ריאל מדריד עם קארים בנזמה
ואלוורדה עם בנזמה
(צילום: AP)

הדור הבא של ריאל הציג קונצרט בברנבאו, כשוויניסיוס ומנדי עשו המון רעש בצד השמאלי של המגרש, מיליטאו שיחק מצוין והעמידה הטקטית שלו הייתה מושלמת, ואלוורדה המשיך את פתיחת העונה המפתיעה שלו ומעל כולם צ'ואמני שהיה מצוין ובלט מאוד בקלאסיקו הראשון שלו.
מצידה של בארסה, הקבוצה שהגיעה לקלאסיקו מהמקום הראשון בטבלה איבדה המון כדורים בגלל הלחץ של ריאל, וסיפקה משחק שלא מאפיין את הכדורגל של צ'אבי. אגדת בארסה ניסה להפתיע את אנצ'לוטי כשהציב את לבנדובסקי כחלוץ מדומה, וזאת הייתה טעות חמורה. למרות שהפולני הצליח להשתחרר מאלאבה ומיליטאו וסיפק כדורים לדמבלה וראפיניה, הוא לא הצליח להגיע לרחבת ה-16 והכנפיים של בארסה איבדו את הכדורים מהר. כבר במחצית צ'אבי היה חייב להכניס את אנסו פאטי ואת קסייה, ששינו את הקצב במדריד.
העונה בספרד עוד ארוכה, אנחנו נראה עוד הרבה דרמות בפסגה, ואני מקווה שנראה בקרוב עוד משחקים כאלה.
גם אתם רוצים להיות פרשנים? תתחילו לכתוב. איך זה עובד? פשוט מאוד:
*כותבים ושולחים בגוף המייל או בקובץ וורד לכתובת הבאה: kick@ynet.co.il בצירוף שם מלא.
*אורך הטקסט הרצוי הוא בין 250 ל־800 מילה.
*נא לא לצרף תמונות, טבלאות, גרפים או עיבודי מחשב לקבצים.
* אם בכוונתכם לכתוב על משחק או אירוע מסוים שעומד להתקיים, אנא שלחו את הטקסט מספר ימים לפני כן.