קאמבק צהוב. אחרי חמש שנים בהפועל חולון, איתה זכה לאחרונה באליפות ליגת העל בכדורסל, גיא פניני חתם במכבי ת"א בשורותיה שיחק בעבר במשך שמונה עונות. פניני חתם לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.
פניני (38) זכה עם מכבי ת"א בשלוש אליפויות, שבעה גביעים וגביע אירופה ב-2014, ושימש גם כקפטן הקבוצה. בקיץ 2014 הודיעה הנהלת הצהובים על כך שלא תאריך את חוזהו, ויומיים לאחר מכן כבר חתם בהפועל חולון, בה הפך להיות אחד מהשחקנים הדומיננטיים ביותר. הוא זכה איתה בגביע המדינה, הגיע עד לפיינל פור בליגת האלופות וכאמור, לאחרונה גם זכה באליפות.
2 צפייה בגלריה
גיא פניני. חוזר למכבי ת"א
גיא פניני. חוזר למכבי ת"א
גיא פניני. חוזר למכבי ת"א
(צילום: עוז מועלם)
"הגעתי כמה פעמים לבקר בהיכל, זה לא היה אותו הדבר", אמר פניני לאחר החתימה, "באתי בתור אורח, אפילו יריב. אבל בפנים האש עוד בערה. התגעגעתי. יש עוד דברים גדולים שנוכל לעשות יחד. הגיע הזמן, אני חוזר. מתרגש ללבוש שוב את החולצה הצהובה".
"אני שמח מאוד שגיא פניני מצטרף אלינו וחוזר הביתה", סיפר המאמן עודד קטש. "גיא הוא שחקן עתיר ניסיון ואין צורך להרחיב במילים על אינטליגנציית הכדורסל שלו. הוא יעזור לנו על המגרש ובחדר ההלבשה. אני סומך עליו ואני בטוח שהקהל שלנו ישמח מאוד לראות אותו שוב עם הגופיה הצהובה".
2 צפייה בגלריה
שוב צהוב. פניני
שוב צהוב. פניני
שוב צהוב. פניני
(צילום: עוז מועלם)
בישורת האחרונה של העונה, בעיקר במשחקי הפלייאוף של הפועל חולון, פניני ראה ירידה חדה במספר הדקות שקיבל - יותר מ-20 דקות בעונה הסדירה הפכו ל-11.3 דקות בפלייאוף, כשבמשחקים מסוימים שותף לדקה אחת בלבד. וכך, למרות ההצלחה הגדולה במדי המועדון, פניני הטיל ספק בכך שנכון עבורו להמשיך בשורות האלופה בעונה הבאה, שעשויה להיות האחרונה בקריירה שלו. מחזיקת הגביע בני הרצליה הביעה בו עניין, וכך גם מכבי ת"א, כאשר הגורם המכריע בסופו של דבר היה מערכת היחסים המצוינת של פניני עם עודד קטש, מאמנם החדש-ישן של הצהובים.