עדכונים שוטפים
הצג מהחדש לישן
הצג מהישן לחדש
18:45

אורן סמדג'ה לספורטאים לפני טקס הפתיחה: "עשו למען גאוות עם ישראל"

נדב צנציפר ורז שכניק, פריז
אורן סמדג'ה, מאמן נבחרת ישראל בג'ודו, שטס למשחקים האולימפיים פחות מחודש לאחר ששכל את בנו עומר, שנהרג בקרבות בעזה, פרסם פוסט מרגש בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו.
‏"אולימפיאדת פריז 2024. ‏עשו למען עצמכם על ההשקעה. ‏עשו למען המשפחות שלכן שתומכות כל השנים.
‏עשו למען המאמן שמאמין בכם ללא גבולות. ‏ועשו למען גאוות עם ישראל. ‏שכל כך זקוקים לאור", כתב, בין השאר, סמדג'ה לספורטאים.
18:11

המשלחת הישראלית מוכנה

נדב צנציפר ורז שכניק, פריז
המשלחת הישראלית - האיכותית בכל הזמנים - מונה 88 ספורטאים, אבל רובם הגדול לא יגיע לטקס הפתיחה. אלה שכן יגיעו לטקס, ביניהם נושאי הדגל פיטר פלצ'יק ואנדי מורז, כבר מוכנים לשעת השין.
6 צפייה בגלריה
המשלחת הישראלית בטקס הפתיחה
המשלחת הישראלית בטקס הפתיחה
המשלחת הישראלית
(צילום: הוועד האולימפי)
18:10

מכוער: כרזות אנטישמיות ברחבי פריז

ynet ספורט
המשחקים האולימפיים ייצאו הערב לדרך וברחבי פריז הופצו ונתלו כרזות אנטישמיות נגד ישראל. במודעות נראה פודיום מדליות, בו ישראל "קטפה" את שלוש המקומות הראשונים. בפודיום מוצבים טילים, שק ושני דגלי ישראל. במודעה נכתב: "בספורט ההרג - אין לישראל מתחרות".
17:11

שיא השיאים: המספרים המטורפים של האולימפיאדות

ynet ספורט
מי מאיתנו לא אוהב שיאים? ומספרים? או סיפורים מרגשים? אז זהו, אנחנו כאן בשבילכם. מהכריש שטרף 23 מדליות זהב עד המשקולן שמרים חצי טון, מהקלע השבדי שלקח מדליה בגיל 72 עד הקופצת למים שהפכה לאלופה אולימפית בגיל 13 - בואו לצלול לנתונים המדהימים של אירוע הספורט הגדול בעולם.
6 צפייה בגלריה
בולט ופלפס
בולט ופלפס
בולט ופלפס
(צילום: gettyimages)
16:11

הנשיא הרצוג: "אמרתי לספורטאים לדמיין שיש חטופים שרואים אותם באולימפיאדה"

נדב צנציפר ורז שכניק, פריז
נשיא המדינה יצחק הרצוג, שנמצא בפריז, קיים היום (שישי) תדרוך בנוגע למשחקים האולימפיים, זאת לאחר שאתמול בערב השתתף בוועידת ספורט עם נשיא הוועד האולימפי תומאס באך, נשיא פיפ"א ג'אני אינפנטינו, נשיא צרפת עמנואל מקרון ומנהיגים נוספים.
6 צפייה בגלריה
יצחק ומיכל הרצוג
יצחק ומיכל הרצוג
יצחק ומיכל הרצוג
(צילום: עוז מועלם)
"אמרתי לספורטאים שהם יכולים לדמיין שיש חטופים שנמצאים בעזה ופתאום רואים איזו הבלחה באיזה ערוץ תקשורת, ואז רואים את זה וזה יכול לעשות להם חיזוק נפשי עצום", אמר הרצוג.
"אני מקווה מאוד שבכל דרך נביא את החטופים הביתה במהרה, היו פריצות דרך משמעותיות בוושhנגטון אתמול. אתם תראו ביומיים הקרובים גם מתווה חדש שיוכל להביא לנו את החטופים הביתה במאמץ עליון. אני חוזר כל הזמן על קריאתי להחזירם הביתה במהרה. שוחחתי על כך עם 40 מנהיגים שפגשתי".
להמשך קריאה
26.7.24

הכל מוכן לקראת טקס הפתיחה

ynet ספורט
שלוש שנים של המתנה מורטת עצבים הגיעו לסיומן ובצרפת כבר מוכנים ומזומנים לקראת אירוע הספורט הגדול בעולם. הערב (20:30) אולימפיאדת פריז 2024 תצא לדרך רשמית עם טקס פתיחה היסטורי שיתקיים לראשונה על נהר (הסן) - ולא באצטדיון אולימפי.
10,714 ספורטאים מ-206 מדינות, בתוכם משלחת ישראלית עם מספר שיא של 88 נציגים, יהיו שם. אנחנו נהיה כאן עם כל הדיווחים מהשטח, רגע לפני טקס הפתיחה הנוצץ.
6 צפייה בגלריה
פריז 2024
פריז 2024
הכל מוכן לטקס הפתיחה
(צילום: Kirill KUDRYAVTSEV / AFP)
15:44

ניראון ימשיך בשער, גלוך כשיר. לוזון: "פרגוואי אחת הטובות בטורניר"

נדב צנציפר
אחרי ה-1:1 מול מאלי במשחק הפתיחה בטורניר בפריז, הנבחרת האולימפית של ישראל בכדורגל ערכה הבוקר (שישי) אימון מסכם לקראת המפגש מחר (20:00) מול פרגוואי, שגם הוא ייערך באצטדיון של האלופה המקומית פ.ס.ז'.
היריבה סיימה במקום הראשון בטורניר הקדם אולימפי של דרום אמריקה (השאירה את האלופה האולימפית המכהנת ברזיל בחוץ), אך במחזור הראשון של הטורניר בפריז חטפה 5:0 מיפן, זאת לאחר שהייתה בחיסרון מספרי החל מהדקה ה-25. "זה לא משפיע על כלום, מהסיבה הפשוטה שהיא מהקבוצות הטובות בטורניר", אמר על כך מאמן נבחרת ישראל גיא לוזון, שימשיך בין הקורות עם השוער עומר ניראון שהצטיין במשחק הראשון. אוסקר גלוך יהיה כשיר אחרי שהוחלף בגלל מתיחה בשריר.
6 צפייה בגלריה
לוזון
לוזון
לוזון
(צילום: REUTERS/Yves Herman )
14:51

שיבושים במערך הרכבות בפריז, נעצרו חשודים בכוונה לבצע פיגועים בטקס הפתיחה של האולימפיאדה

ספורט ynet
בצרפת הודיעו הבוקר (שישי) כי מערך הרכבות המהירות של המדינה סובל משיבושים קשים במיוחד, שנגרמו מפעולות חבלה – בהם מעשי הצתה, זאת כשעות לפני טקס הפתיחה של האולימפיאדה בפריז, שמתקיימת בצל איומי טרור וחשש מפיגועים.
6 צפייה בגלריה
 שיבושים בתנועת הרכבות בפריז
 שיבושים בתנועת הרכבות בפריז
שיבושים בתנועת הרכבות בפריז
( צילום: Thibaud MORITZ / AFP)
בשעות הצהריים, אחרי מתקפת ההצתות, דווח כי נמל התעופה מילוז-באזל, שבקרבת הגבול השווייצרי, פונה בגלל חשד לפצצה, ונפתח מחדש לאחר שהחשש הוסר. לקראת פתיחת המשחקים, העלו במדינה את הכוננות הביטחונית לדרגה הגבוהה ביותר, ואף הודיעו על מעצרים של חשודים בתכנון פיגועים בטקס הפתיחה ובמהלך המשחקים.