עדכונים שוטפים
הצג מהחדש לישן
הצג מהישן לחדש
עכשיו

מאיה גושן ניצחה את יריבתה הטורקייה ועלתה לשמינית הגמר

נדב צנציפר, רז שכניק, פריז
מאיה גושן החלה את דרכה בפריז בצורה מרשימה כשגברה על פידן אוגל הטורקייה בסיבוב הראשון בזכות שני ווזארים - שזיכו אותה באיפון ובניצחון בקטגוריה של עד 70 ק"ג - והיא תהיה בשמינית הגמר בתחרות הג'ודו האולימפית. בסיום הקרב השתיים לחצו ידיים.
11:04

מישה זילברמן נפרד מפריז עם ניצחון

ynet ספורט
שחקן הבדמינטון מישה זילברמן ניצח היום 12:21, 10:21 במשחק האחרון בשלב הבתים את פרינס דהאל הנפאלי ונפרד מאולימפיאדת פריז בטעם מתוק ועם ניצחון מרשים לאחר שהראה עליונות לאורך שתי המערכות. הניצחון קבע כי הישראלי יסיים במקום השלישי בשלב הבתים, אך לא עזר לו לעלות לשלב הבא לאור שני הפסדיו במשחקיו הראשונים.
מדובר בהופעה הרביעית של זילברמן בן ה-35 עבור ישראל במשחקים האולימפיים, שככל הנראה היו האחרונים שלו.
2 צפייה בגלריה
שחקן הבדמינטון הישראלי מישה זילברמן
שחקן הבדמינטון הישראלי מישה זילברמן
סיים בטעם מתוק. מישה זילברמן
(AP Photo/Kin Cheung)
10:39

גלישת רוח: אחד מהשיוטים היום צפוי להיות שיוט מרתון

ynet ספורט
במסגרת השיוטים היום, מתוכנן לפחות שאחד מהם יהיה שיוט מרתון. הכוונה היא לשיוט יותר ארוך שנחשב בניקוד לשני שיוטים. זאת אומרת אם למשל שרון קנטור תסיים בשיוט המרתון במקום 3, זה יתבטא בבת אחת בניקוד שלה כשני שיוטים שהיא קיבלה עליהם 3 נקודות שליליות.
מה שלא פחות חשוב - אפשר למחוק רק את אחד מהם. לכן זה שיוט סופר משמעותי כי אם אתה מסיים אותו נמוך - אתה לא יכול להיפטר מניקוד גרוע אחד בטבלה שלך.
7:45

רמת הזיהום בנהר הסן ירדה, תחרות הטריאתלון תוזנק כמתוכנן

נדב צנציפר, רז שכניק, פריז
חדשות טובות בפתיחת יום המשחקים בפריז: מארגני האולימפיאדה הודיעו רשמית כי תחרות הטריאתלון, שנדחתה מאתמול, תתקיים כמתוכנן. זאת לאחר שרמת החיידקים במי נהר הסן ירדה ועומדת בסטנדרטים של איגוד הטריאתלון העולמי. זינוק הגברים בהשתתפות שחר שגיב יחל בשעה 11:45.
2 צפייה בגלריה
שחר שגיב
שחר שגיב
שחר שגיב
(צילום: הוועד האולימפי בישראל)
7:45

היום החמישי של המשחקים יוצא לדרך

נדב צנציפר, רז שכניק, פריז
בוקר טוב וברוכים הבאים ליום התחרויות הרביעי מאולימפיאדת פריז. גם היום נמשיך לעקוב אחרי ספורטאי המשלחת הישראלית, כשבמוקד יהיו תחרות גלישת הרוח בהשתתפות שרון קנטור ותום ראובני.
הספורטאי הישראלי הראשון שייצא היום לדרך יהיה מישה זילברמן. שחקן הבדמינטון הישראלי איבד אמנם סיכוי לעלות לשלב הבא, אבל יש לו הזדמנות לסיים את המשחקים האולימפיים בטעם מתוק עם ניצחון מול היריב הנפאלי פרינס דהאל, המדורג 172 בעולם, שנכנס לאולימפיאדה בזכות הזמנה.
בהמשך תעלה על מזרן הג'ודו מאיה גושן הצעירה, שחר שגיב ישתתף סוף-סוף בתחרות הטריאתלון במי נהר הסן ובתפריט גם דוד גרצ'יק בבריכת השחייה, מיכאלה משה בתחרות החץ וקשת וכמובן ארבעה שיוטים נוספים בתחרויות הגברים (ראובני) והנשים (קנטור) בגלישת רוח.
לו"ז הישראלים היום באולימפיאדת פריז
10:20: בדמינטון, מישה זילברמן - פרינס דהאל (נפאל)
11:00: ג'ודו, מאיה גושן - עד 70 ק"ג
11:45: טריאתלון, שחר שגיב
12:21: שחייה, דוד גרצ'יק - 200 מ' גב מוקדמות
14:57: חץ וקשת, מיכאלה משה בסיבוב הראשון
15:03: גלישת רוח, תום ראובני - שיוטים 7-10
17:48: גלישת רוח, שרון קנטור - שיוטים 8-11
להמשך קריאה
פורסם לראשונה: 09:58, 31.07.24