עדכונים שוטפים
הצג מהחדש לישן
הצג מהישן לחדש
21.9.24

צרפת: פ.ס.ז' כבר לא מושלמת

ynet ספורט
פריז סן ז'רמן רצתה לשמור על מאזן מושלם אבל סיימה ב-1:1 מאכזב מבחינתה אצל ריימס. אחרי הניצחון על ג'ירונה בליגת האלופות ברביעי (0:1), לואיס הנריקה העניק מנוחה לכמה משחקניו הבכירים, ותשע דקות לאחר שריקת הפתיחה הוא ראה את קייטו נקמורה מעלה את האורחת ליתרון מפתיע. עוסמן דמבלה, אחד השחקנים שלא פתחו אצל פריז, עלה מהספסל בדקה ה-65 וכעבור שלוש דקות קבע שוויון. מארסיי ומונאקו יוכלו להיצמד לאלופה בפסגה אם הן ינצחו מחר במשחקים שלהן.
7 צפייה בגלריה
בארקולה
בארקולה
פ.ס.ז נעצרה לראשונה העונה. בראדלי בארקולה
(צילום: REUTERS/Stephanie Lecocq)
21.9.24

פרמייר-ליג: ניצחונות קלים לליברפול וצ'לסי, יונייטד נעצרה על ידי האקס

ynet ספורט
לאחר ההפסד המפתיע לנוטינגהאם פורסט, ליברפול התאוששה באמצע השבוע בליגת האלופות מול מילאן והיום היא חזרה למסלול הניצחונות גם בליגה, ובסטייל, עם 0:3 ביתי על בורנמות'.
אחרי מספר החמצות, המארחת התפוצצה עם שלושה שערים ב-11 דקות, כשלואיס דיאס השלים צמד יפה תוך דקה וחצי (26 ו-28) ודרווין נונייס - שפתח לראשונה העונה - הפציץ מרחוק את השלישי (37). ליברפול עלתה למקום הראשון עד למשחק מחר בין מנצ'סטר סיטי לארסנל (כל תוצאה שם תוריד אותה מהפסגה), בורנמות' נותרה עם חמש נקודות בלבד.
7 צפייה בגלריה
דיאס והחברים חוגגים
דיאס והחברים חוגגים
צמד תוך דקה וחצי. דיאס והחברים חוגגים
(צילום: REUTERS/Peter Powell)
טוטנהאם התאוששה גם היא, במקרה שלה משני הפסדים רצופים בליגה (לניוקאסל ולארסנל), עם 1:3 ביתי על ברנטפורד. בראיין אמבומו הנהדר העלה האת האורחת ליתרון עם וולה ענק כבר אחרי 26 שניות, אבל דומיניק סולאנקה - שהפך הקיץ לרכש היקר בתולדות טוטנהאם (64.3 מיליון אירו) - השווה עם שער ראשון במדי התרנגולים (8) וברנאן ג'ונסון השלים מהפך (28). ג'יימס מדיסון סגר את הסיפור (85) מהבישול השני במשחק של סון יונג מין.
7 צפייה בגלריה
סולנקה
סולנקה
שער ראשון במדי טוטנהאם. סולנקה
(צילום: REUTERS/Hannah Mckay)
המחזור נפתח עם 0:3 של צ'לסי בדרבי הלונדוני על ווסטהאם בחוץ. החבורה של אנצו מארסקה רשמה משחק רביעי ברציפות ללא הפסד (שלושה ניצחונות ותיקו) כשחיסלה את הפטישים במתפרצות: ג'יידון סאנצ'ו פתח לראשונה ובישל לניקולאס ג'קסון (4) שהשלים צמד (18) ולאחר מכן גם בישל לקול פאלמר (47). ווסטהאם עם פתיחת עונה מאכזבת, ארבע נקודות בחמישה מחזורים, ולראשונה היא הפסידה בשלושת משחקי הבית הראשונים שלה.
7 צפייה בגלריה
ג'קסון
ג'קסון
הוביל את צ'לסי לניצחון. ג'קסון
(צילום: REUTERS/Dylan Martinez)
הקבוצה הגדולה המאכזבת של היום היא מנצ'סטר יונייטד, שקיוותה להשיג ניצחון שלישי ברציפות בכל המסגרות, אך סיימה רק ב-0:0 מול קריסטל פאלאס בחוץ. השדים האדומים דווקא פתחו חזק, אבל נעצרו שוב ושוב על ידי האקס דין הנדרסון, שסיים את המשחק עם שבע הצלות, חלקן יפות מאוד. יונייטד עם שבע נקודות, בעוד פאלאס - שטרם ניצחה העונה - רשמה תיקו שלישי ברציפות.
7 צפייה בגלריה
אלחנדרו גרנאצ'ו
אלחנדרו גרנאצ'ו
עוד ערב מתסכל ליונייטד. גרנאצ'ו
(צילום: Ian Kington / AFP)
להמשך קריאה
21.9.24

איטליה: 0:0 שלישי ברציפות ליובנטוס, הפעם מול נאפולי

ynet ספורט
יובנטוס אמנם חזרה למסלול הניצחונות עם 1:3 על פ.ס.וו איינדהובן בליגת האלופות השבוע, אבל בליגה האיטלקית היא רשמה היום 0:0 שלישי ברציפות, הפעם בבית מול נאפולי, שנעצרה אחרי שלושה ניצחונות רצופים. תיאגו מוטה יכול למצוא נחמה בכך שקבוצתו עצרה את חלוץ היריבה, רומלו לוקאקו, שהגיע למשחק עם שני שערים ושני בישולים ב-102 דקות.
המארחת, שעוד לא ספגה העונה בליגה, עם 9 נקודות מתוך 15 אפשריות, והקבוצה של אנטוניו קונטה - שהצעיד את יובנטוס לשלוש אליפויות רצופות בעשור הקודם - עם נקודה אחת יותר.
7 צפייה בגלריה
יילדיז
יילדיז
ההתקפה לא עובדת. קנאן יילדיז מאוכזב
(צילום: REUTERS/Massimo Pinca)
21.9.24

גרמניה: באיירן מחצה את ורדר ברמן ונותרה מושלמת, אוליסה וקיין להטו

ynet ספורט
לאחר ה-1:6 על הולשטיין קייל וה-2:9 על דינמו זאגרב, באיירן מינכן המשיכה להרשים וניצחה 0:5 את ורדר ברמן בחוץ.
הארי קיין, שכבש שלושער מול קייל ורביעייה מול זאגרב, שוב הבריק, הפעם עם שער (57) ושני בישולים. מי שאפילו התעלה עליו היה מייקל אוליסה, הרכש הגדול של הקיץ, עם צמד (23 ו-60) ושני בישולים, וגם ג'מאל מוסיאלה (32) וסרג' גנאברי (65) מצאו את הרשת. קיין, אגב, הפך לשחקן האנגלי שכבש הכי הרבה שערי בונדסליגה. החלוץ בן ה-31 נדרש ל-36 משחקים בלבד בליגה הגרמנית הבכירה כדי להגיע ל-41 שערים וחלף על פני ג'יידון סנצ'ו – שהיה זקוק ל-118 משחקים כדי להגיע ל-40 שערים בדורטמונד.
7 צפייה בגלריה
קיין
קיין
לא מפסיק לכבוש. קיין
(צילום: AXEL HEIMKEN / AFP)
הקבוצה של וינסנט קומפני נותרה המושלמת היחידה בליגה כשהיא עם 12 נקודות מ-12 אפשריות ומאזן שערים 3:16. היום היא גם הלחיצה את יריבותיה לצמרת מהעונה שעברה - לברקוזן, דורטמונד, לייפציג ושטוטגרט - שישחקו רק מחר.
לפני המשחק, אוהדי ורדר ברמן ערכו מחווה מרגשת להירש גולדברג-פולין ז"ל, שהיה אוהד הקבוצה ונרצח בשבי חמאס. האוהדים הציגו תפאורה שכללה דיוקן של הירש ואת הכיתוב: "שלום, סלאם, פיס. יהי זכרך מהפכה, אחי" (מחווה להספד של אביו).
להמשך קריאה
פורסם לראשונה: 16:23, 21.09.24