עדכונים שוטפים
הצג מהחדש לישן
הצג מהישן לחדש
אתמול
,
19:05

שחייה: מדליית ארד למארק מליאר ב-100 מ' גב

מדליה שלישית למשלחת הפראלימפית של ישראל בפריז - מארק מליאר זכה במדליית הארד ב-100 מ' גב (בדרגת נכות S8), לאחר שסיים את המשחה בזמן של 1:07.42. עבור מליאר זוהי מדליה פראלימפית אישית שלישית, לאחר זכה בשתי מדליות זהב בטוקיו. הוא גם קבע שני שיאי משחקים לפני שלוש שנים, כאשר סיים במקום השני עם תוצאה של 1:07.73 דקות, שהבטיחה לו את המקום בגמר לאחר שסיים במקום השלישי הכללי מתוך שני המשחים.
7 צפייה בגלריה
מארק מליאר
מארק מליאר
חוזר לפודיום. מליאר
(צילום: רויטרס)
אתמול
,
17:46

טניס בכיסאות גלגלים: גיא ששון בסיבוב השני

הטניסאי הישראלי גיא ששון עלה לרבע גמר (Quad) לאחר שניצח בשתי מערכות את פרנסיסקו קיולף הצ'יליאני (2:6, 3:6).
7 צפייה בגלריה
גיא ששון
גיא ששון
חיוך מנצח. ששון
(צילום: REUTERS/Maria Abranches)
ששון מגיע לפריז במצב שונה לחלוטין ממה שהיה לפני המשחקים הקודמים בטוקיו, אז הודח כבר בסיבוב הראשון ביחידים. השנה הפך לכוכב והופיע בשני גמרים בטורנירי גראנד סלאם: הוא הפסיד באוסטרליה, וכעבור מספר חודשים רשם ברולאן גארוס זכייה היסטורית של טניסאי ישראלי. חוץ מזה הוא מדורג כיום במקום השלישי בעולם בקטגוריית Quad - דרגת הנכות הגבוהה ביותר.
7 צפייה בגלריה
גיא ששון
גיא ששון
ששון וקיולף בסיום
(צילום: REUTERS/Maria Abranches)
ששון, שנפצע ב-2015 בעמוד השדרה בתאונת סנובורד במהלך חופשה, לא רצה תחילה לעסוק בספורט שכיסא גלגלים כלול בו, וכשניסה, הסתיר זאת ממשפחתו. למרות שהתחיל מענפים אחרים כמו שחייה, הוא הרגיש משהו אחר כשעבר לטניס והחליט שזה יהיה הענף שלו. הוא מגיע לפריז כדי להשוות את הישג השיא של נועם גרשוני מלונדון 2012: מדליית זהב פראלימפית. אם ניקח בחשבון שהטורניר נערך באותו מגרש שבו רשם ששון את רגע התהילה שלו ממש לא מזמן - על החימר ברולאן גארוס - המשימה בהחלט אפשרית.
להמשך קריאה
אתמול
,
17:09

טניס בכיסאות גלגלים: זיקרי עלתה לסיבוב השני אחרי ניצחון על יריבה ממרוקו

מעיין זיקרי עלתה לסיבוב השני בטניס בכיסאות גלגלים לאחר שגברה על יריבתה המרוקאית, נג'ואה אוון, 3:6, 2:6. במהלך המערכה הראשונה, כאשר מעיין הוביל 2:3, המשחק הופסק בעקבות גשם שירד. הסיבוב השני ישוחק ביום שני (13:00). מעיין מתאמנת באילן רמת גן תחת המאמן עופרי לנקרי.
7 צפייה בגלריה
מעיין זיקרי
מעיין זיקרי
בשלב הבא. זיקרי
(צילום: קרן איזיקסון)
בגיל עשר, בטיול משפחתי בפארק שעשועים בהולנד, ירדה זיקרי (21) ממתקן האבובים והחליקה. רגלה נתפסה בשרשרת שחיברה בין האבובים ונקטעה במקום. היא פונתה במהירות לבית חולים, שם שהתה כשבוע לפני שהוטסה לישראל לתחילת השיקום בתל השומר.
אמא שלה דחפה אותה לנסות ספורט כחלק מתהליך השיקום, והיא התחילה בכדורסל בכיסאות גלגלים. אחרי שהתבשרה שלא תוכל עוד לשחק בנבחרת מעורבת וכי אין נבחרת לנשים, המאמן שלה דאז, יעקב סבח, ששיחק גם טניס, הציע לה לעבור ענף - והיתר היסטוריה. זיקרי מדורגת כיום 26 בדירוג העולמי בקטגוריית Open (דרגת נכות קלה יותר), ואת הכרטיס למשחקים הפראלימפיים בפריז השיגה יום לפני הדדליין.
אתמול
,
13:49

נבחרת הכדורשער הפסידה לטורקיה

אחרי שפתחה את שלב הבתים עם ניצחון על ברזיל, נבחרת הנשים של ישראל הפסידה 5:4 לאלופה האולימפית מטוקיו, טורקיה, במחזור השני. הטורקיות כבר הוליכו 0:4 בסיום המחצית הראשונה ו-1:5 בתחילת השנייה, אך ישראל הצליחה לחזור וצימקה ל-5:4 כ-15 שניות לסוף. הכחולות-לבנות קיוו להשוות במהלך האחרון, אך לא הצליחו להבקיע את שער השוויון וספגו הפסד בכורה.
על אף ההפסד, ישראל תוכל לסיים במקום הראשון בבית אם תנצח את סין מחר במשחק הנועל של שלב הבתים.
7 צפייה בגלריה
נבחרת הנשים של ישראל בכדורשער
נבחרת הנשים של ישראל בכדורשער
הפסד בכורה לנבחרת הנשים של ישראל בכדורשער
(צילום: לילך וייס רוזנברג)
אתמול
,
12:23

בוצ'ה: נדב לוי הפסיד בשמינית הגמר וסיים את דרכו

נדב לוי סיים את דרכו בפריז לאחר שהפסיד בשמינית הגמר ללואיס כריסטלדו הארגנטינאי. לוי כבר הוביל 2:4 אך יריבו הצליח להשוות לקראת סיום האנדינג הרביעי והמשחק נגרר לשובר שוויון, שם כריסטלדו הצליח להשיג נקודה מכרעת וניצח בדרך לרבע הגמר.
7 צפייה בגלריה
נדב לוי
נדב לוי
הודח בתום הפסד דרמטי. נדב לוי
(צילום: קרן איזקסון)
אתמול
,
11:45

נינה גורודצקי סיימה את דרכה בפריז עם הפסד נוסף

שחקנית הבדימנטון נינה גורודצקי הפסידה גם במשחקה השלישי בשלב הבתים, וסיימה את דרכה בפריז עם שלושה הפסדים. גורודצקי נוצחה 21:8, 21:5 בידי לו יין מנג הסינית תוך 23 דקות.
7 צפייה בגלריה
שחקנית הבדמינטון הפראלימפית נינה גורודצקי
שחקנית הבדמינטון הפראלימפית נינה גורודצקי
נינה גורודצקי
(צילום: קרן איזיקסון)
אתמול
,
11:43

שמוליק דניאל עלה לגמר בחתירה ל-2,000 מטר

שמוליק דניאל סיים במקום הראשון במקצה הניחומים בחתירה ל-2,000 מטר ועלה לגמר הפראלימפי בדרגת נכות PR1. דניאל סיים עם תוצאה של 9:22.47 דקות והקדים בקצת יותר משתי דניות את אלכסיס סאנצ'ז הצרפתי.
אתמול
,
10:51

מארק מליאר עלה לגמר ב-100 מטר גב

מארק מליאר, שזכה בשתי מדליות זהב בטוקיו, יקווה לשחזר את ההישג גם בפריז והחל את דרכו בצורה נהדרת כשעלה לגמר במשחה ה-100 מטר גב בדרגת נכות S8. מליאר, שקבע גם שני שיאי עולם במשחקים לפני שלוש שנים, סיים במקום השני עם תוצאה של 1:07.73 דקות, שהבטיחה לו את המקום בגמר לאחר שסיים במקום השלישי הכללי מתוך שני המשחים.
אתמול
,
9:44

היום השלישי בפריז יוצא לדרך

ברוכים הבאים ליום השני של המשחקים הפראלימפיים בפריז. יום עמוס וגדוש בספורטאים ישראלים, כשבמוקד יעמוד השחיין מארק מליאר, שמועמד להביא לישראל מדליה שלישית אחרי אסף יסעור בתחרות הטאקוונדו בחמישי ועמי דדאון במשחה ה-100 מטר חופשי אתמול.
לו"ז ישראלים:
10:50: נינה גורודצקי, בדמינטון, שלב הבתים
11:06: מארק מליאר, שחייה, מוקדמות 100 מטר גב
11:10: שמוליק דניאל, חתירה, מקצה הניחומים
11:30: כדורשער, ישראל – טורקיה נשים
11:30 נדב לוי, בוצ'ה, שמינית גמר
13:00: גיא ששון, טניס בכסאות גלגלים, סיבוב ראשון 14:00: מעיין זיקרי, טניס בכסאות גלגלים, סיבוב ראשון
17:00-22:20: אמיר לוי, בדמינטון, שלב הבתים
להמשך קריאה
פורסם לראשונה: 11:09, 31.08.24