נבחרת אוקראינה הגיעה עם ציפיות ליורו הזה, בעיקר בזכות היכולת הטובה שהציגו שחקניה לפני הטורניר – אך ניצחה רק פעם אחת, עלתה בקושי מהמקום השלישי והצליחה לספק מעט מאוד דקות של כדורגל חיובי.
יורו 2020 ב-ynet - מתחם מיוחד
דרמה גדולה מול שבדיה בשמינית הגמר ושער ניצחון בדקה ה-121 סידר לה פתאום את הכרטיס לרבע הגמר ומפגש מול אנגליה החזקה, שטרם ספגה שער בארבעת משחקיה עד כה. הערב (שבת, 22:00) האוקראינים ינסו להפתיע את שלושת האריות, אבל גם הם מודעים להבדלי הרמות.
2 צפייה בגלריה
אלכסנדר זינצ'נקו
אלכסנדר זינצ'נקו
"אין דבר כזה נבחרת מושלמת". ז'ינצ'נקו
(צילום: רויטרס)
"המספרים מדברים בשם עצמם", טען אלכסנדר זינצ'נקו על האיכות האנגלית. "למעשה, אנגליה טרם ספגה שערים בטורניר, הם משחקים טוב מאוד בהגנה. אבל אני חושב שאין דבר כזה נבחרת מושלמת. לכל אחת יש חולשות".
זינצ'נקו גם דיבר על שני חבריו למנצ'סטר סיטי, שמחזיקים את הגנת שלושת האריות: "(קייל) ווקר ו(ג'ון) סטונס נותנים עונה מדהימה ובשנים האחרונות ששיחקתי לצידם הם הציגו רמה גבוהה מאוד".
"זה לא יהיה קל. אנחנו יודעים את זה. אבל בשלב הזה של הטורניר הכל אפשרי ואני חושב שהצוות המקצועי יסביר לנו מה צריך לעשות כדי לנצח ואנחנו ניתן את המקסימום. ננסה להפתיע אותם, אבל אנחנו מבינים שכדי לעלות לחצי הגמר, כולם חייבים לתת את המשחק של חייהם".
2 צפייה בגלריה
אנדריי שבצ'נקו על הקווים
אנדריי שבצ'נקו על הקווים
"אנגליה אחת הטובות ביותר בטורניר". אנדריי שבצ'נקו על הקווים
(צילום: AP)
"אנחנו מבינים מול איזה נבחרת אנחנו נשחק", טען המאמן אנדריי שבצ'נקו. "אני חושב שאנגליה היא אחת הטובות ביותר בטורניר. ביורו היא אחת הנבחרות הכי מאוזנות. יש להם שחקנים מדהימים ואני רוצה להדגיש את העבודה של המאמן שלהם, קולגה שלי, גארת' סאות'גייט, שהצליח להפוך חבורה של שחקנים מצוינים לנבחרת שמשחקת כדורגל מודרני".
"הכדורגל האנגלי נמצא בעלייה עכשיו", המשיך שבנצ'נקו. "ראינו את גמר ליגת האלופות האחרון בין מנצ'סטר סיטי וצ'לסי – כמה מהירות הייתה שם והאיכות של השחקנים. זה הולך להיות המשחק הכי קשה עד עכשיו עבורנו מול יריבה חזקה מאוד".