נבחרת גרמניה בלחץ עצום לפני המשחק שלה הערב (שבת, 19:00) מול פורטוגל בבית המוות של היורו. ההפסד 1:0 לצרפת במשחק הפתיחה שם את המאנשאפט במצב לא פשוט, כאשר הפסד נוסף יקרב אותם להדחה מהאליפות היבשתית.
יורו 2020 ב-ynet - המתחם המיוחד
אחרי שנכשלו גם במונדיאל 2018 כשהודחו כבר בשלב הבתים, שחקניו של יואכים לב בטורניר האחרון שלו לפני העזיבה, רוצים שהקדנציה של המאמן לא תסתיים בטעם חמוץ.
2 צפייה בגלריה
יואכים לב
יואכים לב
לב. בבעיה
(צילום: רויטרס)
לב ניסה למנוע משחקניו עוד לחץ מיותר כשאמר לפני ההתמודדות: "הלחץ מבחינתו הוא תמיד זהה, ולא משנה נגד איזו יריבה את משחק". גרמניה תקווה לשאוב עידוד מכך שהיא מארחת את המפגש מול אלופת אירופה באצטדיון במינכן.
הפורטוגלים לעומת זאת מגיעים למשחק נינוחים הרבה יותר אחרי ה-0:3 הקליל בבודפשט על הונגריה. שלוש נקודות נוספות יבטיחו לכריסטיאנו רונאלדו וחבריו את המקום בשמינית הגמר, עוד לפני המשחק הקשה מול צרפת במחזור האחרון בשלב הבתים. "אי אפשר להשוות את הונגריה לגרמניה, ונהיה חייבים להיות מוכנים לכל מה שהגרמנים ינסו לעשות לנו", אמר מאמן פורטוגל פרננדו סנטוס.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים
שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים
שחקני נבחרת פורטוגל חוגגים
(צילום: AFP)
כרגיל, רונאלדו עשוי שוב לקבוע שיאים. אחרי שכבר הפך לכובש הגדול בכל הזמנים ביורו עם 11 שערים, לסופרסטאר חסרים שלושה כיבושים נוספים על מנת להשתוות לעלי דאי האיראני, מלך השערים בכל הזמנים בנבחרות (109). סנטוס מאוד אוהב את הכוכב שלו, אבל גם הוא יודע שלא הכל תלוי בו: "כריסטיאנו לא יכול לנצח משחקים לבד, כולם חייבים לעשות את החלק שלהם".