שחקני נבחרת אנגליה ימשיכו לכרוע ברך לפני משחקיהם גם ביורו 2020 והם "יותר חדורי מטרה מתמיד" להתעלם מהמחאות וקריאות הבוז מהיציעים, כך טוען מאמנם גארת' סאות'גייט.
כל שחקני הסגל והצוות המקצועי ערכו פגישה בנושא כדי לחשוב על צעדיהם הבאים בעקבות קריאות בוז שנשמעו מהיציעים לפני שריקת הפתיחה בניצחון על אוסטריה (0:1). הם הסכימו להמשיך לעשות זאת גם מול רומניה הערב (ראשון, 19:00), וסאות'גייט טען ש"לשחקניו נמאס" להסביר פעולות שאמורות לדבר בשם עצמן.
2 צפייה בגלריה
שחקני לסטר וקריסטל פאלאס כורעים ברך
שחקני לסטר וקריסטל פאלאס כורעים ברך
שחקני לסטר וקריסטל פאלאס כורעים ברך
(צילום: AP)
"באופן קולקטיבי אנחנו מאוכזבים ממה שקרה", טען מאמן שלושת האריות. "אני חושב שאותם אוהדים צריכים לשים את עצמם בנעליים של השחקנים הצעירים שלנו שבאים לייצג את אנגליה. אנחנו מנסים להתקדם לעבר שוויון ולתמוך בחברינו בשל דברים שהם עברו במהלך חייהם, אבל אנשים מחליטים לשרוק בוז".
"איך אותם אנשים היו מרגישים אם הילדים שלהם היו באותה סיטואציה?", תקף סאות'גייט. "הדבר החשוב ביותר עבור השחקנים שלנו שהם יידעו שאנחנו לחלוטין מאוחדים בנושא הזה. אנחנו מחויבים לתמוך אחד בשני, לתמוך בנבחרת, ומרגישים יותר מתמיד מחויבים לכרוע ברך בטורניר היורו".
2 צפייה בגלריה
אוהדי נבחרת אנגליה
אוהדי נבחרת אנגליה
"מוזר מאוד לשרוק בוז לשחקנים שלך". סאות'גייט על אוהדי נבחרת אנגליה
(צילום: רויטרס)
מאמן אנגליה טען שלשרוק בוז לנבחרת שלך זה "דבר מוזר מאוד לדעתי" והוסיף: "אנשים בוחרים ליצור לעצמם נרטיב וזה חסר טעם מבחינתנו לבזבז אנרגיה אם הם לא מוכנים לקחת חלק בשינוי או לשאוף לקידמה. אבל אני חושבים שרוב המדינה דווקא כן שואפים לעשות זאת. אנחנו יודעים שהדברים משתפרים מדור לדור".
אנגליה תפתח את דרכה ביורו במשחק מול קרואטיה במסגרת בית 4, תמשיך מול סקוטלנד ותסיים את שלב הבתים עם מפגש מול צ'כיה
פורסם לראשונה: 12:23, 06.06.21