גארת' בייל מתכנן להמשיך ללבוש את המדים של נבחרת וויילס גם אחרי שיפרוש מכדורגל. על פי הדיווח ב"דיילי מירור", עשוי לתלות את הנעליים בסיום העונה הבאה, לאחר שהחוזה עליו הוא חתום בריאל מדריד יסתיים. יחד עם זאת, הוא ימשיך להופיע בנבחרת במטרה לייצג אותה גם במונדיאל בקטאר.
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
בייל, ששיחק בעונה האחרונה בטוטנהאם ויחגוג בחודש הבא את יום הולדתו ה-32, מקבל 600,000 ליש"ט בשבוע על פי החוזה בסגנית אלופת ספרד. הוא כבש 11 שערים במדי התרנגולים למרות שפתח בהרכב רק ב-10 משחקים ונכון לעכשיו עתידו אינו ברור. סוכנו ג'ונתן ברנט אמר בראיון ל"איבנינג סטנדרט" שהוא לא ישוב לבלאנקוס אחרי שקרלו אנצ'לוטי מונה למאמן: "יש לו חוזה שם, אבל אין שום סיכום".
1 צפייה בגלריה
גארת' בייל
גארת' בייל
לא מוותר על הכסף שריאל מדריד צריכה לשלם לו. גארת' בייל
(צילום: EPA)
החלטה סופית תתקבל אחרי שבייל ישוחח עם אנצ'לוטי בתום החופשה בה הוא שוהה כעת. כזכור, הוא היה שותף לזכייה בליגת האלופות בהדרכת המאמן האיטלקי ב-2014.
נבחרת וויילס הודחה כזכור בשמינית גמר יורו 2020 לאחר שהובסה 4:0 על ידי דנמרק. במוקדמות המונדיאל היא צברה עד כה שלוש נקודות משני משחקים אחרי שהפסידה 3:1 לבלגיה וניצחה 0:1 את צ'כיה.

אשרף חכימי חתם בפריז סן ז'רמן

מגן נבחרת מרוקו אשרף חכימי ישחק בעונה הבאה בפריז סן ז'רמן. השחקן בן ה-22, שלבש בעונה שעברה את מדי אינטר, הגיע למועדון הצרפתי ועבר בדיקות רפואיות. הוא חתם על חוזה עד 2026 ועל פי הדיווחים אמור לקבל 8 מיליון אירו בעונה. פ.ס.ז' תשלם תמורתו כ-60 מיליון אירו.