סרחיו בוסקטס שנדבק בקורונה עשוי להחמיץ את יורו 2021, מחליפו המיועד במקרה הצורף הוזעק מחופשה במיקונוס. המחלה של המנהיג של נבחרת ספרד, תפסה את לואיס אנריקה בהפתעה. מי שהיה אמור לנווט את משחקה של הנבחרת ממרכז המגרש ייאלץ כעת לשהות לפחות עשרה ימים בבידוד ויחמיץ בוודאות את משחק הפתיחה של הספרדים מול שבדיה בעוד שבוע בדיוק.
בעקבות ההיעדרות הצפויה של בוסקטס זימן אנריקה את קשר סלטה ויגו בראיס מנדס (24), יחד עם עוד שלושה שחקנים כגיבוי. מנדס, שלא היה צפוי ליטול חלק במשחקים זהה באותו זמן בחופשה במיקונוס שביוון, וקיבל בהפתעה את הבשורה על זימונו לסגל מאחד מאנשי ההתאחדות. הוא מיהר לארוז מזוודות וטס בחזרה למדריד על מנת להצטרף לסגל.
3 צפייה בגלריה
בראיס מנדס
בראיס מנדס
בראיס מנדס
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
בוסקטס
בוסקטס
בוסקטס
(צילום: EPA)
מנדס, ששיחק לראשונה בנבחרת ב-2018 וכבר קיבל חיסון לקורונה, נחשב לשחקן המסוגל למלא מספר תפקידים במגרש. בסלטה ויגו הוא הוצב העונה בשמונה עמדות שונות. אנריקה זימן שלושה שחקנים נוספים לסגל - קשר ווסטהאם פבלו פורנלס, חלוץ לידס רודריגו מורנו וקשר ולנסיה קרלוס סולר.
בספרד החליטו לאור המצב שהנבחרת הבוגרת לא תהיה זאת שתעלה מחר (שלישי) לכר הדשא מול ליטא, אלא הנבחרת הצעירה שבדיוק סיימה את חלקה ביורו עד גיל 21, זאת על מנת לשמור על השחקנים ולבצע בדיקות כדי לשלול הידבקויות נוספות בנגיף. כמו כן, עד לקבלת התשובות כל השחקנים והצוות בבידוד.
3 צפייה בגלריה
לואיס אנריקה
לואיס אנריקה
לואיס אנריקה
(צילום: AFP)
על פי החלטת אופ"א נבחרות יוכלו לבצע חילופים בעקבות פציעות או הידבקות בקורונה עד יום לפני משחק הפתיחה שלהן ביורו.
מהנבחרת הספרדית מסרו שלבוסקטס אין תסמינים, והתקווה היא שהוא יוכל להמשיך לערוך אימונים אישיים כדי לשמור על כושר מסוים. במקביל, אופ"א בוחנת את המצב מקרוב גם מכיוון שהספרדים שיחקו ביום שישי האחרון מול פורטוגל (0:0) וקשר ברצלונה היה על הדשא במשך 60 דקות. יש לציין כי בוסקטס הוא היחיד שנמצא חיובי במחנה הספרדי בבדיקות שנערכו אתמול.
פורסם לראשונה: 08:36, 07.06.21