לאונרדו ספינאצולה מתאושש וכבר חושב על העתיד. המגן השמאלי המוכשר של נבחרת איטליה, שנחשב לאחד המצטיינים עד כה ביורו 2020, עבר ניתוח בפינלנד וייעדר שישה חודשים.
יורו 2020 ב-ynet - למתחם המיוחד
כזכור, השחקן שהיה אחראי להתקפות רבות ושערים של הסקואדרה אזורה בטורניר הנוכחי, נפגע לקראת הסיום בניצחון 1:2 על בלגיה ברבע הגמר, פונה על אלונקה וזכה לתשואות מהאוהדים בזמן שמירר בבכי.
1 צפייה בגלריה
ספינאצולה ממרר בבכי
ספינאצולה ממרר בבכי
ספינאצולה ממרר בבכי מול בלגיה
(צילום: AFP)
בעת שעשה את דרכו אל מחוץ לקווים, ספינאצולה כבר הבין שלא יסיים את הטורניר עם חבריו, וכעת הוא מקווה לראותם מהציע עולים לגמר וזוכים בתואר.
ספינאצולה, שעבר ניתוח בגיד אכילס, לא יעמוד לרשותו של רוברטו מאנצ'יני בחצי הגמר שיתקיים מחר (22:00) מול ספרד. "הניתוח עבר בצורה מושלמת, תודה לכל מי שהיה איתי, נתראה בקרוב", כתב ברשתות החברתיות.
כעת מקווה ספינאצולה לשוב במהלך העונה הבאה לפעילות במדי רומא, אותה ייאמן ז'וזה מוריניו. אמרסון, המתאזרח הברזילאי של נבחרת איטליה ושחקנה של צ'לסי, אשר החליף אותו במשחק מול בלגיה, אמור לפתוח במקומו בהרכב גם מול ספרד.
בלם נבחרת איטליה, לאונרדו בונוצ'י, אמר במסיבת העיתונאים לקראת המשחק נגד ספרד: "ההיעדרות של ספינאצולה רק מעלה את המוטיבציה שלנו. כולנו רוצים לבקר אותו בבית החולים אחרי המשחק ולהקדיש לו ניצחון. ברור שזו הייתה מכה בשבילו, אבל הוא גם העביר אליהו את החוזק שהוא גילה. הוא אמר לנו ליהנות ולעשות את כל הדרך לגמר".