טירוף היורו מורגש היטב באנגליה, אבל כמובן שגם באיטליה ההתרגשות עצומה לקראת הגמר הגדול ביום ראשון בוומבלי (22:00).
יורו 2020 ב-ynet - המתחם המיוחד
מי שכבר פתח במלחמה הפסיכולוגית לקראת קרב הענקיות הוא הקפטן האיטלקי, ג'ורג'יו קייליני. "הספסל של אנגליה לבדו יכול לזכות ביורו", אמר. "זו נבחרת איכותית מאוד, לא רק תלויה בהארי קיין. יש להם גם שחקנים יוצאי דופן בכנפיים ומחליפים נהדרים. שמות כמו ג'ק גריליש, ג'יידון סאנצ'ו, מרקוס רשפורד ופיל פודן עולים מהספסל".
3 צפייה בגלריה
קייליני
קייליני
התחיל במלחמה הפסיכולוגית. קייליני
(צילום: gettyimages)
3 צפייה בגלריה
קייליני חוגג עם האוהדים
קייליני חוגג עם האוהדים
קייליני חוגג עם אוהדי איטליה. "מרחק נגיעה מהגביע"
(צילום: gettyimages)
קייליני, כאמור, נותן הרבה כבוד ליריבה של איטליה בגמר: "מההתחלה חשבתי שאנגליה תתמודד ברצינות על זכייה ביורו. יש להם איכויות, הם פיזיים ומשחקים בצורה מאורגנת. הם אולי לא משחקים הכי יפה לעין, אבל קשה לנצח אותם. זה הולך להיות משחק כדורגל נהדר. אף נבחרת לא תפחד וכל אחת תעריך את השנייה".
ומה היה לו להגיד על הארי קיין? "הוא שחקן שתמיד הערכתי, אני מכיר אותו מצוין", הסביר. "אני זוכר שבמשחק הבינלאומי הראשון שלו בטורינו הוא עשה עליי רושם טוב מאוד באופן מיידי. יצא לי לשחק לא מעט נגד טוטנהאם במהלך הקריירה".
3 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
"שחקן שתמיד הערכתי אותו". קיין
(צילום: AFP)
בהמשך הראיון שהעניק לרשת RAI האיטלקית, דיבר קייליני על הנבחרת שלדעתו הייתה הטובה מכולן בטורניר: "היינו בטוחים שנתמודד מול צרפת בחצי הגמר, ולא מול ספרד. יש לצרפתים כל האיכויות הנחוצות כדי להצליח. חשבתי שצרפת היא ברמה אחת מעל יתר הנבחרות. האמנתי שהדרך שלנו לגמר תעבור דרך בלגיה, צרפת ואנגליה".
על איטליה, שהרשימה מאוד ביורו נוכחי, אמר: "כשרוברטו מנצ'יני התחיל לדבר איתנו על זכייה ביורו, חשבנו שהוא משוגע. והנה, אנחנו ממש כאן, במרחק נגיעה מהגביע".