סוף עידן בנבחרת בגרמניה: יום לאחר שיורו 2024 הסתיים, תומאס מולר הודיע הבוקר (שני) על סיום הקריירה הבינלאומית שלו. "תמיד התגאיתי לייצג את המדינה שלי ואני רוצה להודות לכולם", כתב החלוץ בן ה-34, "אני מחזיק אצבעות לנבחרת בדרך למונדיאל 2026 כאוהד אבל כבר לא כשחקן על המגרש. ביי ונתראה בקרוב".
שחקנה של באיירן מינכן לבש את מדי המאנשאפט במשך יותר מ-14 שנה, במהלכן תרם לא פחות מ-131 הופעות (מקום שלישי) ו-45 שערים (מקום שישי ביחד עם קרל-היינץ רומניגה). הדובדבן שבקצפת היה מונדיאל 2014, בו זכתה גרמניה.
1 צפייה בגלריה
מוסיאלה ומולר
מוסיאלה ומולר
מסיים פרק מפואר. מולר מול נציג הדור הבא, ג'מאל מוסיאלה
(צילום: Alexander Hassenstein/Getty Images)
באותו טורניר בברזיל כבש מולר חמישה שערים, כולל שלושער נגד פורטוגל בשלב הבתים וכיבוש ב-1:7 המפורסם על המארחת בחצי הגמר. ביורו האחרון, אותו סיימה גרמניה בשלב רבע הגמר עם הדחה כואבת לאלופה שבדרך ספרד, הוא שיחק רק 56 דקות (עלה כמחליף פעמיים) ולא היה מעורב ישירות בשער.
זאת הייתה אליפות אירופה הרביעית של מולר (2012, 2016, 2020 ו-2024), ובסך הכל הוא שיחק במהלכן לא פחות מ-1,225 דקות. הוא, מנואל נוייר וטוני קרוס היו שלושת הנציגים של הזכייה במונדיאל 2014 בסגל הגרמני הנוכחי. האחרון כבר הודיע לפני הטורניר על פרשיה מכדורגל בסיום היורו, בעוד עתידו של השוער עדיין לוט בערפל.
ספרד אלופת אירופה: התגובות והציוצים ברשת
(באדיבות one)