נבחרת הולנד הביסה אתמול (שני) 0:4 את איסלנד במשחק הכנה ליורו, אבל בסיום הערב כולם דיברו רק על דבר אחד: ההודעה הרשמית כי פרנקי דה יונג יחמיץ את הטורניר הקרוב, שייפתח ביום שישי בגרמניה.
כל השחקנים, כל הנתונים: עמודי הנבחרות המיוחדים של בית 4
לדברי ההתאחדות ההולנדית, דה יונג, הסובל מפציעה בקרסול אך נכלל בסגל המורחב של רונלד קומאן, "הפסיד במרוץ נגד הזמן ולא יהיה כשיר לאליפות. הוא יחזור לברצלונה להמשך טיפולים".
"אני עצוב ומאוכזב שלא אגיע ליורו", אמר דה יונג בפוסט שהעלה ברשתות החברתיות. "עשינו הרבה עבודה על הקרסול בשבועות האחרונים, אבל לצערי אצטרך יותר זמן להתאושש. זה חלום וכבוד גדול ביותר לייצג את המדינה בטורניר גדול, אבל עכשיו, כמו כל האומה, אעודד את הנבחרת שלנו מהצד".

קומאן נגד ברצלונה: "הם לקחו סיכון ואנחנו סובלים"

דה יונג החמיץ את ששת המשחקים האחרונים של בארסה העונה לאחר שנפצע בקלאסיקו מול ריאל מדריד. קומאן, שכיכב בברצלונה כשחקן, הפתיע כשהאשים את המועדון בפציעה של דה יונג: "הם לקחו סיכון עם פרנקי ועכשיו אנחנו סובלים מההשלכות".
2 צפייה בגלריה
לבנדובסקי
לבנדובסקי
דאגה גדולה. לבנדובסקי
(צילום: AP Photo/Czarek Sokolowski)
ואם זה לא מספיק, בהולנד עשויים לאבד גם את טון קופמיינרס, שנפצע בחימום מול איסלנד ויעבור בימים הקרובים בדיקות ברגלו. "זה לא סימן טוב", הודה המאמן ההולנדי.
לא רק הולנד מודאגת, גם פולין. בדומה לנבחרת האורנג', גם הפולנים ניצחו אתמול (1:2 את טורקיה), אך זה הדבר האחרון שעניין אותם. רוברט לבנדובסקי, הכוכב הכי גדול של הנבחרת, נפצע עוד במחצית הראשונה והוחלף בדקה ה-32, כשהוא צולע החוצה מכר הדשא.
2 צפייה בגלריה
שווידרסקי
שווידרסקי
שבידרסקי כואב, אתמול מול טורקיה
(צילום: REUTERS/Kacper Pempel)
לבנדובסקי הוא מלך ההופעות (150) והשערים (82) של הנבחרת בכל הזמנים ובפולין חוששים מהגרוע מכל. כמו כן, גם קרול שבידרסקי, שכבש את השער הראשון במשחק, נפצע והוחלף עוד בדקה ה-19. רק לפני יומיים הודיעה הנבחרת כי חלוץ נוסף, ארקדיוש מיליק, יחמיץ את היורו - כך שהלחץ במדינה כעת שובר שיאים.
פולין והולנד ישחקו יחד בבית 4 ביורו ואף ייפגשו ראש בראש במשחק הראשון - ב-16 ביוני בהמבורג.
כל שערי ריאל מדריד ב-2023/24 בלה ליגה
(באדיבות ONE)