רגע לפני היורו, רונאלדו מוכיח שהוא לא בא לטורניר על תקן 'מקום של כבוד'. אמש (שלישי), שלושה ימים לפני שאליפות אירופה יוצאת לדרך, הוא כבש צמד בניצחון 0:3 של פורטוגל על אירלנד והוסיף שיא אישי נוסף – הראשון בהיסטוריה שכובש במשך 21 שנים ברציפות במדי הנבחרת הלאומית.
הצמד החגיגי של הפנומן הפורטוגלי מגיע לאחר שהצטרף באיחור להכנות ליורו, לא שותף בסגל בניצחון (2:4) על פינלנד ונותר על הספסל בהפסד לקרואטיה (2:1).
1 צפייה בגלריה
רונאלדו
רונאלדו
"גאה ונרגש כמו לפני המשחק הראשון". רונאלדו
(צילום: AP Photo/Luis Vieira)

כל השחקנים, כל הנתונים: לעמודי הנבחרות המיוחדים של בית 6
"הכי חשוב שהנבחרת נראתה טוב, בלי קשר לשערים שכבשתי", אמר הכוכב בן ה-39 שהשערים אתמול העלו את מאזנו ל-130 ב-207 הופעות במדים הלאומיים, שם, כאמור, הוא כובש בכל שנה מאז 2004. "חזרנו לנצח וצברנו עוד ביטחון לקראת תחילת המשחקים".
"מצפים מאיתנו ללא מעט", המשיך שחקן אל-נאסר שהניצחון אמש היה ה-810 שלו בקריירה, כשסך כיבושיו בכל הקריירה עומד על 895 - 432 מתוכם אחרי גיל 30 (כמות השערים שכבש ראול הספרדי לאורך כל הקריירה). "אין לנו מקום לטעויות. בנבחרת כמו פורטוגל תמיד רוצים לנצח, בגלל דור השחקנים שיש כאן וכמות הכישרון שיש פה. אבל גם אחרי ניצחון כזה אסור לאבד את הראש וצריך לשמור את הרגליים על הקרקע".
על התחושות שלו לקראת היורו, אמר רונאלדו: "ברור שאני חולם על האליפות הזאת. זו האהבה שלי לשחק בנבחרת, התשוקה שלי, והיורו במיוחד, שיהיה השישי שלי – שזה עוד שיא. מבחינתי אני גאה ונרגש כמו לפני המשחק הראשון ב-2004. כמה דקות אשחק? אני תמיד מוכן בצורה הטובה ביותר, אני 100 אחוז מקצוען".
על השאיפות של הנבחרת הוסיף: "נגיע חיוביים ונתקדם צעד-צעד. אנחנו חייבים לחלום (על זכייה). יש לנו את הכישרון, אבל בלי עבודה קשה לא נצליח להביא אותו לידי ביטוי. יהיה חלום לזכות שוב ביורו. 78 גולים בנבחרת אחרי גיל 30? לא מכבדים כאן מספרים".
השער היפה ביותר העונה של כל קבוצה בספרד
(באדיבות ONE)