נבחרת סרביה כבר ראתה איך היא מודחת מיורו 2024, כשהייתה בפיגור עמוק בתוך תוספת הזמן מול סלובניה. בסופו של דבר - ובמהלך האחרון של המשחק (בדקה ה-96) - לוקה יוביץ' השווה בנגיחה וקבע 1:1 דרמטי שהותיר את הסרבים בחיים.
"יוביץ' הפך לגיבור האומה", התמוגגו ב"ספורטל" הסרבי, שם הוסיפו: "הנבחרת השיגה נקודה ששווה זהב". סרביה עדיין במקום האחרון עם נקודה אחת ב-6 אפשריות, ולכן תהיה חייבת ניצחון במחזור האחרון של בית 3 מול דנמרק כדי לחלום על עלייה.
2 צפייה בגלריה
פרדרג ריקוביץ'
פרדרג ריקוביץ'
זוכה למחמאות. ראיקוביץ'
(צילום: DAMIEN MEYER / AFP)
הדרמות הגדולות בימים האחרונים ביורו
חלוץ מילאן היה דווקא רגוע בסיום: "זה היה משחק פושר מול יריבה איכותית. תיקו זו התוצאה ששיקפה את מה שהתרחש על כר הדשא. מול דנמרק במחזור האחרון לא תהיה ברירה וננסה להשיג שלוש נקודות".
גיבור גדול נוסף היה אקס מכבי ת"א, פרדראג איקוביץ', שהציג משחק ענק בין הקורות. "לסרביה היה תמנון בין הקורות, וזה שמר אותנו בעניינים", החמיאו ב"ספורטל" לשוער. "ראיקוביץ' היה השחקן הכי טוב של סרביה היום, כמעט היחידי שבא לשחק. הוא הפך לגיבור וכמעט נותר מאוכזב".
2 צפייה בגלריה
סרביה חגיגות
סרביה חגיגות
יוביץ' חוגג את שער השוויון הדרמטי
(צילום: REUTERS/Michaela Stache)
דושאן טאדיץ', אחד הכוכבים הגדולים של סרביה, הודה: "יצאתי מהמשחק הזה ברגשות מעורבים. התחלנו בהילוך ראשון, נתנו לסלובניה אקסטרה מוטיבציה וזה אפשר לה לכבוש שער מיותר. אחרי זה השתלטנו, היו לנו הזדמנויות, אבל לא ניצלנו אותן - עד השוויון של לוקה. רצינו לנצח, אבל בסוף גם נקודה טובה בנסיבות האלה".
מהעבר השני, כובש שער היתרון הסלובני, ז'אן קארניצ'ניק, סיכם: "ממש כואב, כי היינו כל כך קרובים. שיחקנו מצוין, אבל לא הצלחנו לשמור על היתרון. הם כבשו אחרי ששלחו הרבה מאוד כדורים ארוכים בדקות הסיום - זה משהו שסרביה טובה בו. במשחק הבא יש לנו את אנגליה שהיא הפייבוריטית של הבית - ננסה לעשות את המיטב".
בזמן היורו: לאמין ימאל עושה שיעורי בית
(באדיבות ONE)