דור הזהב של בלגיה ייפרד מהבמה ללא תואר. אתמול (שני) קווין דה בריינה, רומלו לוקאקו וחבריהם הודחו כבר בשמינית גמר היורו, לאחר 1:0 לצרפת - במשחק חלש בו כמעט ולא סיכנו את שערו של מייק מניאן.
דה בריינה, שסיים עוד טורניר מאכזב מבחינה קבוצתית, לא היה מוכן לאשר כי יפרוש מהנבחרת. "מוקדם מדי להשיב על זה. תנו לי לעכל את ההפסד. זו הייתה עונה ארוכה מאוד, אני צריך לתת לגוף שלי לנוח קצת. אקבל החלטה בסוף הקיץ", הסביר.
2 צפייה בגלריה
דה בריינה
דה בריינה
מתוסכל. דה בריינה
(צילום: EPA/CHRISTOPHER NEUNDORF)
צפו בדה בריינה מאבד את העשתונות
הקשר הוסיף: "הייתה לנו תכנית משחק והוצאנו אותה לפועל די טוב, לפחות עד הספיגה. מצער מאוד שאנחנו בחוץ. עשינו הכול כדי לנצח, היינו רחוקים רק חמש דקות מהארכה. עשיתי הכל כדי לעזור לנבחרת, וחבל שלא יכולתי לנצל את ההזדמנויות, אבל באמת נתתי את כל מה שיש לי".
דה בריינה נשאל על המאמן ג'ובאני טדסקו, שכאמור נכשל. "בסופו של דבר, אני חושב שהנבחרת מרוצה מהמאמן ומדרך העבודה שלו", היה פוליטקלי קורקט. "אם ההתאחדות רוצה לעשות משהו אחר, זו ההחלטה שלהם. מעולם לא שמעתי על חוסר שביעות רצון בתוך הנבחרת".
2 צפייה בגלריה
דה בריינה
דה בריינה
דור הזהב של בלגיה ייפרד מהבמה ללא תואר
(צילום: REUTERS/Leon Kuegeler)
במהלך מסיבת העיתונאים, דה בריינה נשאל על-ידי העיתונאי האיטלקי טנקרדי פאלמרי על כישלון דור הזהב הבלגי. הקשר, שגם ככה היה עצבני ומתוסכל מההדחה, דיבר בחוסר חשק ובסיום נצפה מסנן לעברו "טיפש".
פאלמרי לא נשאר חייב וענה לאגדה הבלגית בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר): "שלום קווין, תזכורת קטנה בשבילך: הזכרת את דור הזהב של צרפת, אנגליה, גרמניה וספרד - כל הנבחרות האלה הגיעו לגמר. בדרך כלל כדורגלנים רוצים שישאלו אותם רק על ההצלחות שלהם. פרחח מפונק".
כזכור, זו לא התקרית הראשונה שבה היה דה בריינה מעורב. אחרי ה-0:0 מול אוקראינה במחזור האחרון בשלב הבתים, אוהדי נבחרת בלגיה שרקו בוז לשחקני הנבחרת שלהם. דה בריינה, שנפגע מכך, ביקש מחבריו לנבחרת לא לגשת לקהל ולרדת לחדר ההלבשה.
מסי חולק את עוגת יום ההולדת עם האוהדים
(באדיבות ONE)