טוב, תודו שלזה לא ציפיתם. אם לא הספיקה העובדה שאנגליה מדורגת ראשונה בכל סוכנויות ההימורים בכל הקשור לסיכויי הזכייה שלה ביורו הקרוב, הצהובונים הבריטים מתגאים בימים האחרונים ב"נשק הסודי" של הנבחרת בטורניר. לא הארי קיין, גם לא ג'וד בלינגהאם, אלא טבעת "מהפכנית" אותה עונדת בקביעות קים קרדשיאן ואשר הייתה זו שהמליצה לסגנית אלופת אירופה ללכת בעקבותיה.
כל השחקנים, כל הנתונים: עמודי הנבחרות המיוחדים של בית 3
מדובר בטבת הקרויה "אורה" ואשר הושקה על-ידי חברה יפנית בשנת 2013 . היא משתמשת בחיישנים מיוחדים כדי לספק נתוני בריאות וכושר טובים יותר. הטכנולוגיה מנטרת לכל שחקן את שעות שינה, טמפרטורת גוף ובריאות הלב שלו.
3 צפייה בגלריה
סאות'גייט
סאות'גייט
סאות'גייט עם הטבעת באימון אנגליה
(צילום: Richard Pelham/Getty Images)
3 צפייה בגלריה
גהי
גהי
מארק גהי עונד את הטבעת במהלך אימון הנבחרת
(צילום: REUTERS/John Sibley)
התכשיט החדש הפך לכלי עזר עבור הצוות הרפואי של נבחרת אנגליה וכל שחקני הסגל, כולל המאמן גארת' סאות'גייט נצפו איתה באימונים על אדמת גרמניה. אגבף למי שמעוניין באחת כזו, הוא לא יצטרך לשבור תוכנית חיסכון. זו הזולה ביותר תעלה 300 ליש"ט.
ואם כבר הקשר בין נבחרת אנגליה למשפיענית האמריקאית - מה תגידו על כך שקרדשיאן שכרה את שירותיו של ג'וד בלינגהאם שיהיה הפנים החדשות של מותג בתחתונים בבעלותה. הוא כבר הופיע בפרסומת לחברה החדשה שנקראת סקימס לצד כוכב גדול אחר, ניימאר.
3 צפייה בגלריה
קרדשיאן
קרדשיאן
הכל בעיקר בזכותה? קים קרדשיאן
(צילום: Mark Thompson/Getty Images)
ונחזור לכדורגל נטו. באנגליה ממשיכים בהכנות לקראת משחקם ביום ראשון (22:00) מול סרביה בבית 3. שוער אנגליה, ג'ורדן פיקפורד, נשאל על כך שהנבחרת היא המועמדת הראשית לזכייה: "חוץ מהמונדיאל ברוסיה ב-2018, שם לא היה עלינו לחץ, כדי להיות נבחרת עילית מובילה - אתה חייב רף ציפיות גבוה. אתה צריך ליהנות מהלחץ הזה".
פיקפורד המשיך: "אני חושב שאני מוערך כראוי, בכל זאת יש לי 61 הופעות בינ"ל. אני עובד קשה מחוץ למגרש ועל המגרש ועושה הכל נכון כמיטב יכולתי. אני תמיד רוצה להשתפר".
פיקפורד, שוער אברטון, דיבר על העונה שעבר: "כל החוויות האלה משתלבות יחד כדי להצליח בטורניר - השיאים והשפל לאורך כל הדרך. זה המקום שבו אתה צריך להיות חזק מנטלית".