היא אולי לא זכתה בכלום מאז המונדיאל הביתי ב-1966, אבל נבחרת אנגליה היא הפייבוריטית לזכייה ביורו הקרוב - לפחות על פי סוכניות ההימורים. לפני צרפת וגרמניה.
האנגלים הגיעו לגמר ביורו הקודם, אבל הפסידו לאיטליה בפנדלים בוומבלי. נבחרת שלושת האריות הפסידה לצרפת ברבע גמר המונדיאל בקטאר, והפעם גארת' סאות'גייט ושחקניו מקווים ללכת עד הסוף. הכוכבים הגדולים של הנבחרת, ג'וד בלינגהאם והארי קיין, כמובן בסגל הסופי. אבל סאות'גייט הפתיע את חלק מהפרשנים כשבחר שלא להזמין את ג'ק גריליש ממנצ'סטר סיטי.
2 צפייה בגלריה
גארת' סאות'גייט
גארת' סאות'גייט
פייבוריט לזכות ביורו. גארת' סאות'גייט
(צילום: Richard Pelham/Getty Images)
גם הבלם המושמץ הארי מגווייר בחוץ, אבל זה בגלל פציעה. מגווייר הגיב: "אני הרוס מכך, ניסיתי לחזור מהפציעה מהר מדי ולא הצלחתי. אני עכשיו אוהד של הנבחרת, לכו תזכו בזה".
הקבוצה ממנה זומנו הכי הרבה שחקנים היא קריסטל פאלאס. הקבוצה שסיימה במקום העשירי בפרמייר-ליג תשלח ארבעה נציגים לסגל של סאות'גייט, כולל הקשר בן ה-20 אדם וורטון שרשם עד כה רק הופעה אחת במדים הלאומיים. קובי מיינו בן ה-19 ממנצ'סטר יונייטד זומן גם הוא. עבור 12 שחקנים בסגל זה יהיה הטורניר הגדול הראשון בקריירה. אנגליה שובצה לבית 3 יחד עם דנמרק, סרביה וסלובניה.
2 צפייה בגלריה
ג'ק גריליש
ג'ק גריליש
הוא בחוץ. ג'ק גריליש
(צילום: AP Photo/Darko Vojinovic)

הסגל המלא

שוערים: ג'ורדן פיקפורד(אברטון), ארון רמסדייל (ארסנל), דין הנדרסון (קריסטל פאלאס).
הגנה: קייל ווקר (מנצ'סטר סיטי), ג'ון סטונס (מנצ'סטר סיטי), קירן טריפייר (ניוקאסל), לוק שואו (מנצ'סטר יונייטד), טרנט אלכסנדר-ארנולד (ליברפול), ג'ו גומז (ליברפול), מארק גהי (קריסטל פאלאס), לואיס דאנק (ברייטון), אזרי קונסה (אסטון וילה).
קישור: דקלן רייס (ארסנל), פיל פודן (מנצ'סטר סיטי), ג'וד בלינגהאם (ריאל מדריד), קונור גלאגר (צ'לסי), אברצ'י אזה (קריסטל פאלאס), קול פאלמר (צ'לסי), קובי מיינו (מנצ'סטר יונייטד), אדם וורטון (קריסטל פאלאס),
התקפה: הארי קיין (באיירן מינכן), בוקאיו סאקה (ארסנל), אולי ווטקינס (אסטון וילה), ג'רוד בואן (ווסטהאם), אייבן טוני (ברנטפורד), אנתוני גורדון (ניוקאסל).