נבחרת צרפת ערכה הערב את האימון המסכם שלה לקראת חצי גמר היורו מחר (שלישי, 22:00) מול ספרד באליאנץ ארנה. לדידייה דשאן, מאמן צרפת, כנראה נמאס לשמוע על הסגנון ההגנתי של הנבחרת שלו והוא סיפק תשובה שנונה.
"צרפת משעעמת אתכם? אז אל תראו את המשחק. צפו במשהו אחר", אמר המאמן, "המטרה היחידה שלנו הוא לגרום לעם הצרפתי לשמוח, ונעשה מה שצריך בשביל זה. זה טורניר קשה, לא רק אנחנו מתקשים לכבוש שערים. המטרה היא קודם כל שהצרפתים יהיו שמחים כי המדינה שלנו נמצאת בסיטואציה לא פשוטה. אם אנחנו משעממים אנשים ממדינות אחרות, זאת לא בעיה שלי".
1 צפייה בגלריה
דידייה דשאן
דידייה דשאן
"משעממים אתכם? אל תצפו במשחק". דידייה דשאן
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
על קיליאן אמבאפה: "ברור שהמסכה מקשה עליו, לפעמים לוקח שבועות אם חודשים להתרגל לזה. אין לו ראייה רגילה כרגע, אבל הוא עושה מה שהוא יכול. אנחנו עשינו כמיטב יכולתנו במצב הנוכחי. הייתה לו עונה ארוכה, הייתה לו גם פציעה אחרת. הוא מתאושש מיום ליום ויעשה מחר ככל יכולתו, ברור שהוא יפתח בהרכב".
"לנבחרת ספרד יש קישור טוב, תמיד היה לה. עכשיו יש להם את רודרי שהוא שחקן מצוין, ואנחנו נצטרך לעצור אותו. זה בלתי אפשרי כמעט ללחוץ אותו, אבל אנחנו ננסה. נצטרך למנוע גם מיאמין לאמל וניקו וויליאמס לקבל את הכדור, ספרד זאת נבחרת שאוהבת לשלוט במשחק, גם אנחנו אוהבים את זה".

השיטה של אוהדים להרוויח כסף ממשחקי היורו
(ONE)
קשר הנבחרת אדריאן ראביו נשאל על ההפסד בגמר המונדיאל וענה: "ברור שזה יושב לנו בראש, למרות שעבר קצת זמן. רוב הסגל מהמונדיאל עדיין פה. אבל עכשיו אנחנו בחצי הגמר, אנחנו רוצים לקחת כאן תואר ומאמינים שאפשר לעשות את זה".
על אנטואן גריזמן, שעשוי לרדת לספסל: "כשהוא טוב, הוא אחד השחקנים הכי טובים בעולם. אולי הוא לא מרגיש טוב מבחינה פיזית. אני לא יודע להסביר מה קורה לו. אנחנו מצפים להרבה יותר ממנו, כי אנחנו יודעים למה הוא מסוגל. אנחנו יכולים לנצח כל נבחרת גם בלעדיו, כי אנחנו נבחרת מהטופ העולמי. אבל איתו זה יהיה הרבה יותר קל, כי הוא אחד הטובים בעולם כשהוא בכושר".