נבחרת צרפת פתחה אתמול (רביעי) ברגל ימין את משחקי ההכנה שלה לקראת יורו 2024, שייצא לדרך בעוד שמונה ימים כשהביסה 0:3 את לוקסמבורג. את מירב תשומת הלב משך, איך לא, קיליאן אמבאפה, שכבש ובישל פעמיים.
הכוכב הגדול עבר שבוע עמוס לאחר שהשלים את המעבר המתוקשר שלו לריאל מדריד והספיק גם להסתכסך עם קבוצתו לשעבר, פריז סן ז'רמן. עם זאת, אחרי ההופעה הנהדרת אתמול, בנבחרת הצרפתית - וגם בתקשורת הספרדית - עסקו בעיקר בלהחמיא לחלוץ המצוין.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבאפה
שחקן נבחרת צרפת קיליאן אמבאפה
נראה בכושר נהדר. קיליאן אמבאפה
(EPA/CHRISTOPHER NEUNDORF)
"אמבאפה הוא מנהיג אמיתי", אמר מאמן הטריקולור, דידייה דשאן. "אין אצלו דבר כזה לשחק בהילוך ראשון, הראש שלו והגוף שלו לא מסוגלים לזה. הוא נתן את כל מה שיש לו וההתנהלות שלו לאורך השבוע רק ממחישה איזה מנהיג הוא".
כאמור, גם בתקשורת הספרדית שיבחו את המוחתם הטרי של ריאל מדריד. ב'מארקה' כתבו: "הוריקן אמבאפה הכה בשורות נבחרת צרפת, ובקרוב יכה גם בשורות אלופת אירופה. זה חשוב מאוד שהוא עשה זאת בעמדת החלוץ המרכזי, בה כנראה ישחק בריאל. הוא אמר שהוא מרגיש משוחרר, ואתמול הוא הראה את זה".
אחרי השער שכבש, אמבאפה ערך מחווה לדודו שהלך לעולמו, כשחשף חולצה לזכרו עליה נכתב "נוח על משכבך בשלום". השער הזה הציב את הכוכב בן ה-25 במרחק עשרה שערים מפסגת מלכי השערים של צרפת בכל הזמנים, כאשר מי שנמצא שם הוא אוליבייה ז'ירו (52 שערים), שצפוי לפרוש מהמדים הלאומיים אחרי היורו הקרוב.
איך תיראה ההתקפה של ריאל מדריד עם אמבאפה?
(ONE)