היכולת המדהימה שהציג עד כה לאמין ימאל ביורו 2024 גרמה לאוהדים ולפרשנים ברחבי העולם לצאת מגדרם, ויש מי שכבר השווה את שחקן הכנף הספרי שיחגוג מחר (שבת) 17 ללאו מסי. הכוכב הצעיר של ברצלונה מעולם לא הסתיר שהארגנטינאי בן ה-37 הוא האליל שלו, ובקרוב הם עשויים להתמודד זה מול זה ראש בראש.
כדי שזה יקרה, ספרד צריכה לנצח את אנגליה בגמר היורו בברלין (ראשון, 22:00), וארגנטינה צריכה לנצח את קולומביה בגמר הקופה אמריקה במיאמי (בין ראשון לשני, 3:00). אם שתי הנבחרות יהיו אלופות היבשת שלהן, הן יתמודדו בפיינליסימה, משחק בין הזוכות בשני הטורנירים. בגרסה הראשונה של הפיינליסימה, ב-2022, ניצחה ארגנטינה של מסי את אלופת אירופה איטליה 0:3.
1 צפייה בגלריה
מסי וימאל
מסי וימאל
עשויים להיפגש על הדשא. מסי וימאל
(צילום: Getty Images, AFP)
ימאל ומסי נפגשו לראשונה לפני 16 שנה. בסוף שנת 2007, אז מסי היה הכוכב העולה של ברצלונה, העיתון "ספורט" הקטאלני קיים אירוע של צילומי לוח שנה לצדקה עם שחקני קבוצת הפאר הספרדית. במסגרת אותם צילומים השתתפה גם משפחתו של ימאל ומי שנבחר להצטלם עם העולל הוא "הפרעוש". אחת התמונות, שבה נראה מסי מקלח את ימאל התינוק, התפרסמה ברשתות החברתיות השבוע והפכה לוויראלית במיוחד. ימאל עצמו התגאה בתמונה וכתב בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו: "מגע הקסם".
ב-1:2 של ספרד על צרפת בחצי הגמר הפך ימאל בגיל 16 ו-362 ימים לכובש הצעיר בתולדות הטורניר. היסטוריה אחרת הוא עשה כבר בתחילת הטורניר כשהפך לשחקן הצעיר ביותר שמופיע באליפות אירופה. מסי הפך במשחק הפתיחה של הקופה הנוכחי לשחקן עם הכי הרבה הופעות בתולדות האליפות, וכעת יש לו כבר 38 כאלה.
הסיפור האמיתי מאחורי התמונה של מסי וימאל
(הסיפור האמיתי מאחורי התמונה של מסי וימאל)