ספרד העפילה הערב (שישי) בצורה סופר-דרמטית לחצי גמר היורו בזכות 1:2 בהארכה על גרמניה, אבל בקטאלוניה, עד כמה שזה יישמע מוזר, מדברים לאחר המשחק באותה נשימה גם על תמונה אחת שהעלה שחקנה של ברצלונה ואחד מכוכבי הנבחרת, לאמין ימאל, לרשתות החברתיות.
מדובר בתמונה שלו ושל מסי. רק שהיא לא מהתקופה האחרונה ואפילו לא מהעשור האחרון, אלא אי שם מ-2007, כש"הפרעוש" עוד היה כדורגלן צעיר בתחילת דרכו וימאל בן חצי שנה (!).
אביו של ימאל, מוניר נסראווי, הפתיע כשפרסם מספר תמונות של השניים, שמעולם לא שיחקו יחד. באחת מהן נראה מסי מחייך ורוחץ את ימאל בן החצי שנה. למה מסי בכלל היה בבית משפחת ימאל, אתם שואלים? באותה תקופה שבה התמונה צולמה, היו אירועי צדקה בה השתתפו שחקני ברצלונה, כשהמנהג היה להצטלם עם עוללים קטנים. ימאל, כאמור, התגאה בעצמו בתמונה הנדירה וכתב בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) שלו: "מגע הקסם".
שחקן הכנף בן ה-16, שכבש שבעה שערים וסיפק 10 בישולים בכל המסגרות בעונת הבוגרים הראשונה שלו בברצלונה, הפך ביורו הנוכחי לשחקן הצעיר ביותר שעולה על כר הדשא במשחק רשמי באליפות אירופה. בנוסף, הפך גם למלך הבישולים (לפחות באופן זמני) של הטורניר, עם שלושה כאלה עד כה.
1 צפייה בגלריה
שחקן נבחרת ספרד דני אולמו עם לאמין ימאל
שחקן נבחרת ספרד דני אולמו עם לאמין ימאל
ימאל חוגג עם אולמו את השער הראשון מול גרמניה
(AP Photo/Manu Fernandez)

"אין לנו יותר מדי זמן לחגוג"

טוב, היה גם משחק דרמטי, בסיומו, כאמור, שער של מיקל מרינו בדקה ה-119 סידר לספרד 1:2 על גרמניה ואת הכרטיס לשלב הבא. "בשניות הראשונות אחרי הגול לא באמת הבנתי מה קורה", הודה גיבור הערב. "לא שמעתי כלום מסביב. ואז הבנתי שהבקעתי".
אונאי סימון, שוערה של ספרד, הוסיף: "אני שמח, אבל אין לנו יותר מדי זמן לחגוג. זה היה משחק מצוין שלנו וגם הגרמנים יכולים להיות גאים בנבחרת שלהם. אני חושב שהגיע לנו לנצח". המאמן לואיס דה לה פואנטה סיכם: "זה רגע שצריך להעריך וליהנות ממנו. מבחינה פיזית, אני בטוח שכל השחקנים שלי יהיו מוכנים לחצי הגמר".
תופעה: אוהדים מקעקעים את החתימה של מסי
(באדיבות ONE)