מאמן נבחרת צרפת דידייה דשאן אמר היום (שני) כי מצבו של קיליאן אמבאפה "משתפר בכל יום" לאחר ששבר אפו ושהוא "רוצה לשחק" מחר (19:00) מול פולין במסגרת המחזור הנועל של שלב הבתים של היורו.
כזכור, אמבאפה שבר את האף במהלך הניצחון 0:1 של צרפת על אוסטריה במשחק הפתיחה של שתי הנבחרות, ולאחר מכן לא שותף ב-0:0 מול הולנד ביום שישי. אם יעלה מחר לדשא בדורטמונד, חלוצה החדש ריאל מדריד יעשה זאת כשהוא עוטה מסכת הגנה על פניו, שהוזמנה במיוחד והיא בצבעי דגל צרפת.
1 צפייה בגלריה
אמבאפה
אמבאפה
ישחק מחר? אמבאפה באימון הנבחרת, היום
(צילום: FRANCK FIFE / AFP)
"הוא מתרגל לשחק עם מסכה", אמר דשאן על הקפטן שלו, "הוא רוצה לשחק - הוא רצה לשחק נגד הולנד והוא רוצה לשחק נגד פולין".
מי שנשמע יותר משוכנע שאמבאפה יחזור מחר הוא חברו לנבחרת אנגולו קאנטה, שנבחר ל-MVP בשני המשחקים הראשונים של הטריקולור באליפות. "הוא היה נהדר, החלטי ומסוכן", אמר הקשר על הביצועים של הכוכב במשחק אימון שנערך בשבת מול קבוצה מקומית מאחורי דלתות סגורות, "אני חושב שהוא מרגיש טוב ואני מקווה שזה יתורגם על המגרש מחר".
צרפת לא ממש הרשימה עד כה, והשער היחיד שכבשה היה עצמי. אבל היא עדיין יושבת נמצאת בפסגת בית 4, ומחר היא פוגשת נבחרת שלא רק שהפסידה בשני משחקיה הראשונים - 2:1 להולנד ו-3:1 לאוסטריה - אלא שהיא גם היחידה שאיבדה סיכוי לעלות לשמינית לפני המחזור האחרון. "המטרה שלנו היא לנצח ולסיים בראש הבית", אמר דשאן לקראת המשחק, "שום דבר לא ישנה את המטרה שלנו, לא משנה מה יהיו התוצאות במשחקים האחרים".

אוהד שיכור נרדם ברחוב וזאת התוצאה הסופית
(ONE)