אנגליה שיחקה אתמול (שישי) בוומבלי את משחק ההכנה האחרון שלה לקראת היורו, והוא נגמר בהפסד 1:0 לאיסלנד החלשה. אוהדי הנבחרת לא ריחמו על השחקנים והמאמן ושרקו להם בוז. אנגליה היא אחת הפייבוריטיות הבולטות לזכות ביורו, אבל ביכולת הזאת היא לא תעשה את זה.
"אני יכול להבין את שריקות הבוז", אמר המאמן גארת' סאות'גייט בסיום, "לא שיחקנו מספיק טוב כדי שהם ייהנו או יתרגשו מהמשחק. היו לנו מצבים מאוד טובים שלרוב אנחנו מבקיעים מהם, וזה השפיע על הביטחון. בצד החיובע, למדתי המון מהמשחק הזה. אסור לנו להיות שאננים, לא נזכה ביורו באמצעות הכישרון בלבד". אנגליה תפתח את היורו ביום ראשון מול סרביה, ולאחר מכן תשחק נגד דנמרק וסלובניה.
2 צפייה בגלריה
קייל ווקר
קייל ווקר
קייל ווקר מאוכזב
(צילום: Alex Pantling/Getty Images)
"אנחנו נבוא מוכנים ליורו", אמר סאות'גייט שמגיע לטורניר הרביעי שלו כמאמן, "אמרתי לשחקנים שככה זה בכדורגל, לפעמים דברים לא הולכים כפי שאתה מתכנן. לא הראנו מספיק אופי היום, אבל אולי ההפסד יעזור לנו להגיע טובים יותר ליורו".
חלוץ העבר דיון דבלין ביקר את הנבחרת: "לאף אחד לא היה משחק טוב, השחקנים נראו כבויים. שום דבר לא עבד להם, לא ראיתי קבוצה שעובדת על המגרש. משחק ההתקפה לא שטף והיה תקוע. איסלנד נראתה הרבה יותר טוב מאנגליה, והגיע לה לנצח". בלם העבר של הנבחרת מאט אפסון הוסיף: "תצוגה משעממת של הנבחרת, ערב עגום".
2 צפייה בגלריה
הארי קיין
הארי קיין
הארי קיין מנסה להשתלט על הכדור
(צילום: Alex Pantling/Getty Images)
מנגד, וויין רוני האגדי נותר אופטימי: "אנגליה עדיין יכולה לזכות ביורו. יש לה סגל מרגש, יש לה הרבה שחקנים טובים מאוד בהתקפה. הדאגה היחידה שלי היא ממשחק ההגנה, נקווה שיידעו לפתור את זה. בסך הכל, יש לנבחרת הזאת את מה שצריך בשביל לזכות. זאת באמת הזדמנות מצוינת"
קשר העבר של הנבחרת ג'ו קול סיכם: "הנבחרת הזאת רגילה לתת לנו הצגות, אז טבעי שהאוהדים מאוכזבים. אבל הכל בסדר, הטורניר מתחיל כשאתה במטוס בדרך לגרמניה. יש כמה דברים לשפר, אבל בגדול הנבחרת במצב טוב".

גביע האלופות נכנס לארון הגביעים של ריאל
(ONE)