כשאנחנו נמצאים פחות משבוע לסיום יורו 2024 כבר עכשיו אפשר לומר שבדומה ליכולת על המגרש, גרמניה הייתה יכולה לעשות יותר. תשאלו את נבחרת הולנד, שהיום (שלישי) הרגישה זאת על בשרה, כשנאלצה לבטל את האימון המסכם ואת מסיבת העיתונאים לקראת משחק חצי הגמר מחר (22:00) נגד אנגליה בשל עיכוב ברכבות.
היכנסו לעמודי הנבחרות המיוחדים
נבחרת האורנג' נאלצה לארגן מחדש את ההכנות שלה למשחק לאחר שהייתה אמורה להגיע ברכבת מוולפסבורג לדורטמונד, על מנת להגיע לאימון בזיגנל אידונה פארק, שכבר לא יתקיים. במקום זאת, טוענים דיווחים בגרמניה, הנבחרת נאלצה לקחת מטוס כדי להשלים את הנסיעה הקצרה לדורטמונד.
1 צפייה בגלריה
נבחרת הולנד באימון בוולפסבורג
נבחרת הולנד באימון בוולפסבורג
נבחרת הולנד באימון בוולפסבורג
(צילום: EPA/KOEN VAN WEEL)
למסיבת העיתונאים היו אמורים להגיע המאמן רונלד קומאן והמגן ניית'ן אקה. בהודעה רשמית של אופ"א נמסר: "בשל שיבושים בנסיעה של נבחרת הולנד לדורטמונד, שעת ההגעה שלה התעכבה משמעותית ולכן לא תתקיים מסיבת עיתונאים. צילומים מראיון עם המאמן הראשי יועברו הערב בערוץ התקשורת של אופ"א".
כלי תקשורת הולנדיים דיווחו כי שחקנים וצוות היו על רציף הרכבת כשנודע להם על הבעיות בשירות, מה, שכאמור לא יוסיף לביקורת הגדולה גם ככה שסופגת גרמניה על ארגון הטורניר, מאירועים מסכנים חיים כמו יריות שנשמעו בסמוך למתחם האוהדים ההולנדים בהמבורג, פאן-זון בברלין שפונה בחלקו בגלל תיק חשוד, יוטיובר שהצליח לחדור את כל מערכי ההגנה האדוקים, כאוס מוחלט בקופות ובכניסות ובדומה למקרה המדובר - שלל איחורים ושיבושים במערך הרכבות.
הולנד תעלה למשחק חצי הגמר נגד אנגליה, כשבניגוד ליריבה היא הייתה רחוקה מלהיות מועמדת להגיע לארבע הגדולות. קומאן, המאמן, שהיה עוד שחקן בפעם האחרונה בה זכו הכתומים באליפות היבשתית (1988) מקווה להמשיך להפתיע את המנחשים, אחרי שברבע הגמר נאלץ לראות את השחקנים שלו נדרשים לבצע מהפך בדרך ל-1:2 נגד טורקיה.
הסוד נחשף: כך אנגליה מתכוננת לפנדלים
(באדיבות ONE)