נבחרת רומניה גנבה את ליבם של אוהדי הכדורגל ברשתות החברתיות, זאת לאחר ששחקניה השאירו אתמול (שלישי) את חדר ההלבשה שלהם מצוחצח אחרי ההפסד 3:0 להולנד בשמינית הגמר, והותירו גם מכתב הוקרה למארחת גרמניה.
זו הייתה ההופעה הטובה ביותר של רומניה בטורניר גדול זה 24 שנים, לאחר שהיא לא הגיעה לשלב הנוקאאוט של אף תחרות מאז רבע גמר יורו 2000. החבורה של אדי יורדנסקו סיימה במקום הראשון של בית 4 עם ארבע נקודות, ואין ספק שהשחקנים והאוהדים נהנו מהמסע שלהם בגרמניה.
2 צפייה בגלריה
שחקני נבחרת רומניה
שחקני נבחרת רומניה
הלכו הביתה בראש מורם. שחקני נבחרת רומניה
(צילום: EPA/MOHAMED MESSARA)
עמוד ה-X הרשמי של אופ"א פרסם את התמונות מחדר ההלבשה הרומני בפוסט בו גם נכתב: "האורחים המושלמים. לאחר ההדחה מיורו 2024 אמש, רומניה השאירה את חדר ההלבשה במינכן ללא רבב עם מכתב נוגע למארחים הגרמנים שלה".
במכתב ההוקרה של הרומנים נכתב: "יורו 2024 היה אחת מחוויות הכדורגל החשובות בהיסטוריה שלנו ושמחנו שגרמניה היא שסיפקה את הבמה. כל משחק, כל רגש, כל חוויה חיברה אותנו סביב הקסם של הכדורגל.
"אנחנו עוזבים את גרמניה בידיעה שנתנו הכל עבור רומניה ומודים על כל מה שחווינו כאן. זה היה כבוד להיות חלק ממשפחת הכדורגל האירופית הגדולה. תודה רבה שגרמתם לנו להרגיש כל כך בבית! אנו אסירי תודה על כל המתקנים שהיו חלק עצום מהחוויה החיובית שלנו ביורו 2024".
2 צפייה בגלריה
אוהדי רומניה
אוהדי רומניה
הוסיפו צבע ליורו. אוהדי רומניה
(צילום: Odd ANDERSEN / AFP)
אוהדי הכדורגל ברשתות שיבחו את רומניה על המחוות, כשאחד פשוט כתב: "מושלם". אוהד אחר כתב: "זה קלאס. רומניה, יש לך נבחרת להתגאות בה באמת, היא שיחקה עם הלב עד הסוף והפסידה בכבוד".
האוהדים של רומניה היו קולניים וצבעוניים לאורך כל הטורניר, ואתמול רבים מהם נשארו הרבה אחרי שריקת הסיום כדי למחוא כפיים לשחקניהם לאחר התבוסה.