איך שלא תהפכו את זה, נבחרת אנגליה נחשבת לפייבוריטית הראשית לזכייה ביורו 2024. לא רק על-פי סוכנויות ההימורים, אלא גם בקרב האוהדים השונים ואנשי המקצוע.
ועדיין, למרות הכל, באנגליה כמו באנגליה אין רגע אחד של שקט. הפעם זה לאור ההחלטה של גארת' סאות'גייט לכלול את הארי מגווייר וג'ק גריליש בין שבעת המנופים שלא ייצאו לאליפות בגרמניה.
2 צפייה בגלריה
מחוץ לסגל. גריליש
מחוץ לסגל. גריליש
מחוץ לסגל. גריליש
(צילום: Andy Rain - Pool/Getty Images)
הניפוי של גריליש - מי שנמכר רק לפני שלוש שנים מאסטון וילה למנצ'סטר סיטי עבור 100 מיליון ליש"ט - הוא המפתיע מכולם. נכון, קשר מנצ'סטר סיטי שיחק העונה 2,114 דקות בלבד בכל המסגרות וסיים עם שלושה שערים ושלושה בישולים, אבל נחשב למוערך מאוד בממלכה.
שחקן בנבחרת אנגליה התראיין ל"טלגרף" וטען בעילום שם כי "השחקנים היו בהלם מכך שהוא נשלח הביתה. הוא היה צריך להישאר". כשנשאל סאות'גייט אתמול (חמישי) מדוע הודיע מוקדם יחסית על הסגל הסופי ליורו, אמר כי "לא רציתי לגרום לבלגן מיותר".
2 צפייה בגלריה
סאות'גייט
סאות'גייט
"לא רציתי לגרום לבלגן מיותר". סאות'גייט
(צילום: Richard Pelham/Getty Images)
"לא הייתי מעוניין שהשחקנים יחכו יום נוסף", הוסיף המאמן. "זה לא היה הוגן כלפי השחקנים ששחררנו ולא היה הוגן כלפי השחקנים שחיכו לקבל אישור שהם בסגל הסופי".
כשנשאל לגבי ניפוי גריליש, הסביר: "יש לנו כמה שחקנים ששיחקו טוב מאוד העונה ולאחרים היו עונה פחות טובה. כל השחקנים קיבלו את ההחלטה שלי בכבוד".
הפוסט של מגווייר
גם מגווייר, כאמור, מחוץ לסגל, אבל בלם מנצ'סטר יונייטד נופה בשל פציעה. מגווייר הגיב ברשתות החברתיות: "אני שבור מכך, ניסיתי לחזור מהפציעה מהר מדי ולא הצלחתי. אני עכשיו אוהד של הנבחרת, לכו תזכו בזה".
כל שערי ריאל מדריד ב-2023/24 בלה ליגה
(כל שערי ריאל מדריד ב-2023/24 בלה ליגה)